Moerk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Erfugl, eller Ea, som de sier her. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 God morgen Ja er brukbart v1, kan ikke se v2, åpner seg ikke? Skjer å ved alle andre bilde? Kunne øke lyset lit og skapheten, muligen også kutte lit oppe, fint plassert i flata Ikke ærfugel, men haner stokkand Skal nå til mine modeller. Ha en fortsatt fin helg Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 God morgen Ja er brukbart v1, kan ikke se v2, åpner seg ikke? Skjer å ved alle andre bilde? Kunne øke lyset lit og skapheten, muligen også kutte lit oppe, fint plassert i flata Ikke ærfugel, men haner stokkand Skal nå til mine modeller. Ha en fortsatt fin helg Mvh Leif Fy flate tok jeg så feil?? Hei, takk for god tilbakemelding. Bildene er rett fra kamera og kroppet noe. Gjorde dette bevisst for ikke å forkludre noe. For å se V2 må du først klikke på v2- bildet nede til høyre og etterpå trykke på "Se i full størrelse". Tungvint og tregt, spør du meg. Dette burde operatørene forlengst rettet på Takk igjen. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 God morgen Ja er brukbart v1, kan ikke se v2, åpner seg ikke? Skjer å ved alle andre bilde? Kunne øke lyset lit og skapheten, muligen også kutte lit oppe, fint plassert i flata Ikke ærfugel, men haner stokkand Skal nå til mine modeller. Ha en fortsatt fin helg Mvh Leif Har lagt ut to redigerte varianter til, i fall du kommer tilbake hit. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 God morgen Ja er brukbart v1, kan ikke se v2, åpner seg ikke? Skjer å ved alle andre bilde? Kunne øke lyset lit og skapheten, muligen også kutte lit oppe, fint plassert i flata Ikke ærfugel, men haner stokkand Skal nå til mine modeller. Ha en fortsatt fin helg Mvh Leif Har lagt ut to redigerte varianter til, i fall du kommer tilbake hit. Mvh.Oddvar Hei igjen V2 og V3 var bedre, mere lys og skarphet Takk og ja enig om tungvint at åpne bilde v2 til v4 Håper på en endring der Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 God morgen Ja er brukbart v1, kan ikke se v2, åpner seg ikke? Skjer å ved alle andre bilde? Kunne øke lyset lit og skapheten, muligen også kutte lit oppe, fint plassert i flata Ikke ærfugel, men haner stokkand Skal nå til mine modeller. Ha en fortsatt fin helg Mvh Leif Har lagt ut to redigerte varianter til, i fall du kommer tilbake hit.Mvh.Oddvar Hei igjen V2 og V3 var bedre, mere lys og skarphet Takk og ja enig om tungvint at åpne bilde v2 til v4 Håper på en endring der Mvh Leif Takk Leif, er klar over at mitt lille Kompakt kamera ikke kan konkurrere med 3kg tungt Dslr-kamera og når fotografen att på til er en fersking på denne typen fotografering er jeg egentlig ikke så værst fornøyd. Men først av alt må jeg lære meg litt om hva som er hva i fugleverdenen. Takk for innsatsen. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 God morgen Ja er brukbart v1, kan ikke se v2, åpner seg ikke? Skjer å ved alle andre bilde? Kunne øke lyset lit og skapheten, muligen også kutte lit oppe, fint plassert i flata Ikke ærfugel, men haner stokkand Skal nå til mine modeller. Ha en fortsatt fin helg Mvh Leif Har lagt ut to redigerte varianter til, i fall du kommer tilbake hit.Mvh.Oddvar Hei igjen V2 og V3 var bedre, mere lys og skarphet Takk og ja enig om tungvint at åpne bilde v2 til v4 Håper på en endring der Mvh Leif Takk Leif, er klar over at mitt lille Kompakt kamera ikke kan konkurrere med 3kg tungt Dslr-kamera og når fotografen att på til er en fersking på denne typen fotografering er jeg egentlig ikke så værst fornøyd. Men først av alt må jeg lære meg litt om hva som er hva i fugleverdenen. Takk for innsatsen. Mvh.Oddvar Så riktig Oddvar, man lærer hele livet og lurt at kjøpe en fuglebok. Gyldendals store fugleguide er veldig bra og anbefales, har den selv. Ser på Natur og fritids nettside at det kommit en ny bok, Norske fugler, virker intressant Bare et tips Ha en fin søndag videre Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg