N o r e n g Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Det er ikke bare lo i ladeporten da? Lenke til kommentar
raab Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Nei, der har jeg vært med binders, trykkluft og alt som rekker inn. Ikke noe lo å hente. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Du har vel ikke en beskyttelsesetui/ramme ? Da går ikke pluggen helt inn. Hadde problem med det for en måned siden, problemet mitt var lo i jack-pluggen. Fisket det ut med en binders. Nei, har verken etui på telefonen eller lo i porten. Har prøvd å pirke litt i den, samt blåse med trykkluft, men det virker som det rett og slett er et kontaktproblem grunnet dårlig konstruksjon. Oppdaget at jeg får stereolyd om kabelen står litt løst, ikke helt inne, men det er åpenbart en uholdbar situasjon, både med tanke på pålitelighet (flytter den seg en milliemeter detter signalet ut) og slitasje. Får vel ta kontakt med Komplett og reklamere, antar jeg. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Trenger WiFi-Tale siden det er dårlig mobildekning her hvor jeg har kontor, men jeg finner ikke noe valg for dette i menyene på telefonen. Byttet til Sponz samtidig som jeg byttet til denne mobilen, men de sier at dette skal fungere dersom telefonen har støtte. Noen som kan bekrefte at WiFi-tale virker på Nokia 7 Plus og/eller Sponz? Lenke til kommentar
Man-at-Arms Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Trenger WiFi-Tale siden det er dårlig mobildekning her hvor jeg har kontor, men jeg finner ikke noe valg for dette i menyene på telefonen. Byttet til Sponz samtidig som jeg byttet til denne mobilen, men de sier at dette skal fungere dersom telefonen har støtte. Noen som kan bekrefte at WiFi-tale virker på Nokia 7 Plus og/eller Sponz? Tror ikke Nokia 7 plus har støtte for wifi-tale, jeg har ihvertfall ikke sett noe til det på min utgave. Har oppdatert utgave med android 9 - modell TA-1046. 1 Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 14. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2019 Min har begynt å lugge i mye større grad. Henger seg litt og genrelt blitt tregere. Meget skuffende med tanke på at dette er tilnærmet stock android. Sitter å vurderer en Oneplus 7 istedet. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 19. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2019 Og det ble kjøp av Oneplus 7. Herregud for en sinnsykt mye bedre telefon. 1 Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 (endret) Tror ikke Nokia 7 plus har støtte for wifi-tale, jeg har ihvertfall ikke sett noe til det på min utgave. Har oppdatert utgave med android 9 - modell TA-1046. Byttet fra Sponz til Telia, og WiFi-tale fungerer nå på min 7 plus. Endret 20. juli 2019 av Sigurd2 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Byttet fra Sponz til Telia, og WiFi-tale fungerer nå på min 7 plus. Nokia 7 Plus står ikke under støttede enheter hos Telenor, men listene deres er ofte utdaterte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Fungerer fint på Telenor med min (er reservetelefon) 1 Lenke til kommentar
TheFatMan Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Ser ut som jeg nettopp fikk Android 10 1 Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Heldiggris! Fremdeles ingenting på min 6.1... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Ligger klar her også! Lenke til kommentar
per parker Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Kjørt android 10 siden Tirsdag og telefonen fungerer utmerket. Batteri tid er forbedret og skjermen låser seg ikke som før. Universell mørk modus er bra , det jeg ikke likte var ikonene som var låst til firkanter (men dette var lett løst med å bytte i developer options). Endret 9. januar 2020 av per parker Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Jeg sliter litt med at jeg ikke får ringt.. eller, den kobler opp og motpart tar telefonen, men helt dødt. Funker å ringe med messenger osv. Andre opplevd det? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Funkerer fett her Bl.a "Knappen" under funker som joy-stikk nå.. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Noen som har byttet batteri på Nokia 7+? Har bestilt nytt fra batteriexpressen og video på youtube ser grei ut. Håper det ikke ender opp som når jeg prøvde å bytte batteri på en Samsung S6, den havnet i søpla. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 3 hours ago, per parker said: Noen som har byttet batteri på Nokia 7+? Har bestilt nytt fra batteriexpressen og video på youtube ser grei ut. Håper det ikke ender opp som når jeg prøvde å bytte batteri på en Samsung S6, den havnet i søpla. Batteriet er ganske greit å komme til å bytte. Kan være litt knotete med skruene innvendig for å ta av metallplaten internt, undertegnede knotet veldig med skruene og ødela en skrue eller to i prosessen. 1 Lenke til kommentar
QoP Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 per parker skrev (På 23.2.2020 den 2.25): Noen som har byttet batteri på Nokia 7+? Har bestilt nytt fra batteriexpressen og video på youtube ser grei ut. Håper det ikke ender opp som når jeg prøvde å bytte batteri på en Samsung S6, den havnet i søpla. Vet jeg svarer litt "off topic" nå, men om du har kjøpt telefonen i Norge, så er den vel fortsatt på garanti? - Om batteriet har blitt elendig så bør du jo kunne få det fikset gratis. - Slipper du også å risikere at den ender opp i søpla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå