Locrin Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Noen som har fått oppdatering til Android 9? Den er utsatt til tidlig oktober. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Noen som har fått oppdatering til Android 9? https://forum.xda-developers.com/nokia-7-plus/development/ota-nokia-7-plus-ota-links-t3818774 Tar noen minutter med sideload. Er samme some ota, 3.22c. Fungerer perfekt Endret 2. oktober 2018 av per parker Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Fikk plutselig opp et nytt tegn etter jeg restartet telefonen, noen som vet hva det er? Telefon med "lte" Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Men hvorfor skal det plutselig dukke opp først nå? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Men hvorfor skal det plutselig dukke opp først nå? Hvem har du som operatør? Både OneCall og ChiliMobil ruller ut 4G Tale i disse dager og dermed kan det dukke opp plutselig som her. 1 Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Ingen Google Pixel 3 i Norge. 30 minutter senere går jeg ut av Elkjøp med en Nokia 7 Plus i hånden 2 Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) hvordan slår jeg av den irriterende widget greia øverst til høyre. Instant widget eller hva det heter.... Selv om jeg trykker den av inne i appen så dukker den til stadig opp igjen. Edit problem løst: Var en irriterende sms app som skapte seg. Endret 10. oktober 2018 av schnoog Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Hvem har du som operatør? Både OneCall og ChiliMobil ruller ut 4G Tale i disse dager og dermed kan det dukke opp plutselig som her. Har telia. Ser ikonet nå har endret seg etter Android Pie. Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Hva tenker folket om Android pie? Telefonen har blitt mer responsiv og bedre batteri. Liker ikke så godt det nye notifikasjonssystemet og har problemer med å fjerne google search bar som har havnet på bunnen (disabler man google blir den bare svart og ikke mulig å trykke på). Lenke til kommentar
per parker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Hva tenker folket om Android pie? Telefonen har blitt mer responsiv og bedre batteri. Liker ikke så godt det nye notifikasjonssystemet og har problemer med å fjerne google search bar som har havnet på bunnen (disabler man google blir den bare svart og ikke mulig å trykke på). Liker v9 (eller pie) veldig godt. Alt av bluetooth , sd kort og teknisk fungerer som det skal (som er det viktigste for meg). Hvis du ikke liker google sin hjemskjerm er det ikke andre alternativ enn å installere en annen launcher. Nova og ms er jo greie alternativ. Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Liker v9 (eller pie) veldig godt. Alt av bluetooth , sd kort og teknisk fungerer som det skal (som er det viktigste for meg). Hvis du ikke liker google sin hjemskjerm er det ikke andre alternativ enn å installere en annen launcher. Nova og ms er jo greie alternativ. Liker google godt med unntak av searchbaren på home screen som aldri blir brukt, synd denne er så vanskelig å fjerne! Det at den nå ligger på bunn gjør det enda mer rotete imo. Savner også en "clear all" knapp med en gang man åpner sist brukte apps i stedet for å bla helt til siden, men småpirk! Endret 10. oktober 2018 av -UN9XJG4V Lenke til kommentar
TheFatMan Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Fikk nettopp beskjed at Android 9 er tilgjengelig. Holder på å laste ned Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Fader så irriterende at man ikke kan fjerne searchbaren da.... Og "kort fortalt" øverst på skjermen. Blæh. Endret 10. oktober 2018 av Hotel Papa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Fader så irriterende at man ikke kan fjerne searchbaren da.... Og "kort fortalt" øverst på skjermen. Blæh. Hvilken launcher bruker du? Regner med at en ny launcher type nova vil kunne løse det problemet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg bruker Google sin, altså den som følger med. Får vel ta en titt på Nova, men det var liksom det jeg ville unngå med en Android one telefon 1 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg bruker Google sin, altså den som følger med. Får vel ta en titt på Nova, men det var liksom det jeg ville unngå med en Android one telefon Pixel er enda mere "låst". Pixel 3 vil ikke kunne slå av gestures. Heldigvis kan man enda benytte andre launchers, men liker ikke utviklingen. Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Merker nå en del småbugs her og der som for eks. At notifikasjoner fra ulike apper popper opp flere ganger etter de er swipet vekk og 'sett' dette gjelder Twitter, snap og gram. Lyden I messenger appen er på selv om 'app sound' er av, må mute tlf helt for og få av lyden. Endret 11. oktober 2018 av -UN9XJG4V Lenke til kommentar
afterall Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Oppdaterte i går. Har opplevd lydvarsler (type meldingslyd etc) et par ganger, uten at jeg finner hva det varsles om. Det verste er nok skjermblinkingen som oppstår av og til, spesielt når jeg sjekker skriftmeldinger i snapchat. Blinker liksom svart, og må lukke appen for å få gjort noe. Edit: virker som det er kombinasjonen SwiftKey (tastaturapp) og snapchat som trøbler i Android Pie. Endret 11. oktober 2018 av afterall Lenke til kommentar
Adrianto Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Oppdaterte i går. Har opplevd lydvarsler (type meldingslyd etc) et par ganger, uten at jeg finner hva det varsles om. Det verste er nok skjermblinkingen som oppstår av og til, spesielt når jeg sjekker skriftmeldinger i snapchat. Blinker liksom svart, og må lukke appen for å få gjort noe. Edit: virker som det er kombinasjonen SwiftKey (tastaturapp) og snapchat som trøbler i Android Pie. Jeg har samme problem med Snapchat med tastaturet oppe, jeg bruker gboard, har også problemer med Marine Traffic, her blinker hele appen når jeg åpner den også blir den svart, når jeg prøver å lukke\minimere den blinker den igjen. Denne appen har ikke blitt oppdatert siden februar da. Vet dere om Snapchat er oppdater for Android 9 enda? Ellers så opplever jeg at kameraet åpnes tregere enn før, noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå