MrMastodon Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Er det noen som har prøvd Nokia 8? Har en 8 Sirocco om det teller Konge telefon, er godt fornøyd med kjøpet. Gikk fra S7 flat, og det eneste jeg savner er at jeg tror Samsung har en litt mer smidig håndtering av Bluetooth når man har mange enheter tilkoblet samtidig. Ut over det angrer jeg ikke et sekund på overgangen. Det jeg angrer på er at eg kjøpte et sett Beyerdynamics Byron BT headset for å ha noen gode BT-propper. Lyden er god, men de klipper lyden når jeg har telefonen i venstre bukselomme og jeg beveger på hodet... De er utrolig sensitiv på retning og hindre. Andre BT-sett stanser jo ikke før man går inn i en bunkers, men her er magen min nok. Greit, jeg er ikke den tynneste akkurat, men så stor er magen min heller ikke! Og så er det irriterende at jeg må holde knappen inne i seks (!) sekunder for å slå det av... I-landsproblemer, jeg vet, men det irriterer meg likevel! Endret 10. juni 2018 av MrMastodon Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Noen andre her som sliter med vipps? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Må ofte restarte telefonen, da det ikke går an å trykke på send. Alltid nyeste versjon av appen. Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Må ofte restarte telefonen, da det ikke går an å trykke på send. Alltid nyeste versjon av appen. Hvis du bruker Twilight eller tilsvarende, må du slå det av først. Vipps hater denslags. Lenke til kommentar
hds Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Kjøpte denne for 2990 på Elkjøp Megastore Sørlandsparken Kristiansand. Feilpriset, virket det som. Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Sikker på at du ikke kjøpte en Nokia 6.1? Den er iallefall priset til korrekt pris nå når jeg sjekket nå. Lenke til kommentar
boomtown2 Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Har kjøpt en nokia x6. Så nå venter jeg spent på når den kommer. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) Har kjøpt en nokia x6. Så nå venter jeg spent på når den kommer. Hvor har du bestilt fra? Kinaversjonen støtter ikke b20/800mhz 4g, som er litt dumt. Ellers virker det å være en kjempetelefon utenom at kameraet ikke virker spesielt bra på papiret. Endret 2. juli 2018 av OC-Freak Lenke til kommentar
boomtown2 Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Har kjøpt den på ebay. Så få jeg se om den er bra nok når den kommer. Lenke til kommentar
hds Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) Sikker på at du ikke kjøpte en Nokia 6.1? Den er iallefall priset til korrekt pris nå når jeg sjekket nå. Rimelig sikker https://gyazo.com/b5afc0cf5a462269e43d36a84a473d4dhttps://gyazo.com/b5afc0cf5a462269e43d36a84a473d4d Endret 3. juli 2018 av hds Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Da har du vært heldig! De har nok funnet ut av det ganske kjapt hvis det var Megastore du var på og ikke en av de mindre butikkene. Prisen var satt til 3990 når jeg sjekket mandag. Lenke til kommentar
hds Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Følte meg heldig, hadde ikke helt bestemt meg for hvilken tlf jeg skulle gå for. Når den dukket opp for den prisen var det bare å smi mens jernet var varmt. De fant det nok ut kjappt, regner med det finnes systemer som plukker opp slike ting. Denne gangen var det jeg med litt tur Fikk endelig nanosim kortet idag, så nå blir den med på jobb fremover. Bruker mobilen mye på jobb så spent på batteri og kamera (skal dog lite til for å danke ut S5 Neo som jeg brukte til nå) Lenke til kommentar
boomtown2 Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Ser ut som nokia skal tilbake på mobil markedet igjen. Ser frem til flere mobiler fra nokia. 9'ern er jo snart klar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Hvordan funker det når man vil supplere med et simkort som bare har data? Er det slik at man må velge hvilket simkort, mobilen skal hente mobildata fra? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Noen som bruker 2 simkort i denne telefonen? Fungerer det greit? (Jeg har denne som jobbtelefon og lurer på sette et tvillingkort fra mitt privatabonnement i denne.) Lenke til kommentar
QoP Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Jeg har 2 SIM-kort i min. Har ett ekstra datakort fra keepgo for å slippe å betale blodpris til min norske leverandør for databruk utenfor EU. Funker perfekt! Man styrer hvilket kort som skal brukes for data og hvilket som er primært for tale og SMS. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Jobbsimkort skal primært brukes hele tiden(data, tale, sms). Jeg skal kun ha mulighet til å motta tale og sms på mitt private simkort og av og til ringe ut. Det vil fungere bra? Er det lett å ringe ut feil?(at man bytter om på hvilket simkort man skal ringe fra). Endret 24. juli 2018 av RickyG Lenke til kommentar
QoP Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Jobbsimkort skal primært brukes hele tiden(data, tale, sms). Jeg skal kun ha mulighet til å motta tale og sms på mitt private simkort og av og til ringe ut. Det vil fungere bra? Er det lett å ringe ut feil?(at man bytter om på hvilket simkort man skal ringe fra). Du kan sette opp at SIM1 skal benyttes som standard på alle tre, innkommende vil fungere utmerket både Tale og SMS for begge SIM. Når du skriver SMS, kan du enhelt velge hvilket SIM som skal sende, og dersom du vil kan du også sette opp telefonen spør hvilket SIM som skan benyttes for telefonsamtaler. Men om du setter opp SIM 1 som standard så vil telefonen kun ringe ut via det! Hadde jeg vært deg så hadde jeg satt inn et simkort til i telefonen din og testet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå