OC-Freak Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg bruker flipcover kjøpt fra aliexpress. Kjøpte noen forskjellige, de jeg er mest fornøyd med er disse to: MAKEULIKE Slim Magnetic Case For Nokia 2 3 5 6 7 8 9 Flip Cover PU Leather Mobile Phone Bag Cases For Nokia 7 Plus Fundas http://s.aliexpress.com/jyMZVjaY CJ03 Genuine leather flip case with card holder for Nokia 7 Plus(6.0') phone case for Nokia 7 Plus flip cover http://s.aliexpress.com/f6fYzqui Det siste er bedre men også dyrere. Du finner bøttevis med forskjellige cover både på ebay og aliexpress, om du kan vente 3-5 uker på levering. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 https://swedroid.se/recensioner/telefoner/test-av-nokia-7-plus/ swedroid har også testet nokia 7+ og jeg er faktisk positivt overrasket over hvor bra bildene ble sammenlignet med pixel 2 xl som har meget bra kamera. N7 gir lysere bilder, men detaljmessig er de svært nære hverandre. Lenke til kommentar
boomtown2 Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Hvordan er Nokia 7 plus i forhold til pixel eller pixel 2? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) Hvordan er Nokia 7 plus i forhold til pixel eller pixel 2? Har ikke funnet noen direkte sammenligninger på youtube, men pixel 2 bør generelt ha bedre bilder da dette trolig er den telefonen som gir best bilder på markedet, mest takket være google sin kameraprogramvare (det er en grunn til at den blir moddet og tilpasset andre telefoner også ). Du kan jo bruke gsmarena sitt sammenligningsverktøy og se på forskjeller. det er da bedre enn ingenting: https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=5&idPhone1=8776&idPhone2=8733&idPhone3=9058 Selv syns jeg nokia 7+ har overdrevet skarpheten noe på bildetesten hos gsmarena slik at den virker best/skarpest, men føles noe unaturlig. Se f.eks teksturen på tøyhjertet nede i venstre hjørnet. evt kartgreiene oppe til venstre. Endret 28. mai 2018 av OC-Freak Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hvis man må zoome inn for å se forskjellene på en stor skjerm er det strengt tatt bare en konkurranse om hvem som har størst penis forlenger. Lenke til kommentar
boomtown2 Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Hvordan er Nokia 7 plus i forhold til pixel eller pixel 2? Har ikke funnet noen direkte sammenligninger på youtube, men pixel 2 bør generelt ha bedre bilder da dette trolig er den telefonen som gir best bilder på markedet, mest takket være google sin kameraprogramvare (det er en grunn til at den blir moddet og tilpasset andre telefoner også ). Du kan jo bruke gsmarena sitt sammenligningsverktøy og se på forskjeller. det er da bedre enn ingenting: https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=5&idPhone1=8776&idPhone2=8733&idPhone3=9058 Selv syns jeg nokia 7+ har overdrevet skarpheten noe på bildetesten hos gsmarena slik at den virker best/skarpest, men føles noe unaturlig. Se f.eks teksturen på tøyhjertet nede i venstre hjørnet. evt kartgreiene oppe til venstre. jeg sitter og ser på den nye nokia 6x....og litt på nokia 8. synes den nokia plus er litt for stor og har litt for svak skjerm. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Skjermen funker fett den! Lenke til kommentar
Nado Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Spørs helt hva du har brukt før. Jeg har stortsett bare hatt Samsung sine Super AMOLED skjermer og kan si Nokia 7 Plus er OK/adekvat men er ikke noe å skryte av når du bruker den ute i sollys. Endret 3. juni 2018 av Nado Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Spørs helt hva du har brukt før. Jeg har stortsett bare hatt Samsung sine Super AMOLED skjermer og kan si Nokia 7 Plus er OK/adekvat men er ikke noe å skryte av når du bruker den ute i sollys. Nokia 7 plus er blant de beste LCD skjermene jeg har hatt for bruk i sollys. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Kan ikke huske å ha sett en telefon med mindre flex...... 1 Lenke til kommentar
boomtown2 Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Sterk test. Blir nok en Nokia neste gangen Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Kan ikke huske å ha sett en telefon med mindre flex...... Supert. Det var den andre testen jeg ventet på. Nå må jeg bare overbevise min bedre halvdel... Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Supert. Det var den andre testen jeg ventet på. Nå må jeg bare overbevise min bedre halvdel...Stakkars deg som trenger godkjenning... Lenke til kommentar
TheOp Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Spørs helt hva du har brukt før. Jeg har stortsett bare hatt Samsung sine Super AMOLED skjermer og kan si Nokia 7 Plus er OK/adekvat men er ikke noe å skryte av når du bruker den ute i sollys. Akkurat skiftet fra en Samsung S7 selv, og Nokiaen har en langt bedre skjerm i sollys. Det hadde forøvrig også min gamle Huawei P9 Faktisk er S7'en den mobilen jeg har hatt de siste 5 årene med dårligst skjerm i sollys Lenke til kommentar
boomtown2 Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Er det noen som har prøvd Nokia 8? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Hvilken kameraapp er det dere bruker? Lenke til kommentar
Gonzie Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Ville jeg merket stor forskjell om jeg bytter ut min nåværende s6 edge mot Nokia 7 plus? Endret 9. juni 2018 av Gonzie Lenke til kommentar
per parker Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Ville jeg merket stor forskjell om jeg bytter ut min nåværende s6 edge mot Nokia 7 plus? Du vil få en renere android uten samsung sin bloatware. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Du vil få en renere android uten samsung sin bloatware. Dette, er dog mange som ikke klarer å bytte bort fra det de "alltid har hatt". Da det er nytt, ukjent, mangler finessar man har blitt "avhengig" av. Det er en grunn til at Samsung, apple og et par andre skreddersyr programvaren sin svært mye - for at kundene skal fortsette å være lojale mot merket. Du vil nok også få noe bedre batteritid. og kanskje litt bedre kamera. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Dette, er dog mange som ikke klarer å bytte bort fra det de "alltid har hatt". Da det er nytt, ukjent, mangler finessar man har blitt "avhengig" av. Det er en grunn til at Samsung, apple og et par andre skreddersyr programvaren sin svært mye - for at kundene skal fortsette å være lojale mot merket. Du vil nok også få noe bedre batteritid. og kanskje litt bedre kamera. Er faktisk litt enig - Savnet selv samsung heatlh. Men hvis man bare bruker litt tid finner man bedre erstatninger. Kanskje må man kjøpe noen programmer, men de følger med deg på alle android enhetene dine uansett merke. Endret 10. juni 2018 av per parker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå