Håvard Hofstad Ruud Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Skribentene forteller om sine favorittspillverdener.FEATURE: I disse spillverdenene vil vi helst bo Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg ville bodd på Monkey island 4 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Verdenen til Jade Empire virker meget interessant. Lenke til kommentar
Måkebytteren Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Resident Evil! Hadde giftet meg med Nemesis! 1 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Flyttelasset mitt hadde muligens gått i retning Empire Bay i Mafia 2. Kan med det samme si at Ravenholm ville vært absolutt siste valg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Har alltid syntes Dark World i Zelda ALTTP ser så koselig ut. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Elite: dangerous. Cruise rundt i verdensrommet virker jo dødsfett. Ellers er jeg veldig imponert over universet Bioware har lagd for Dragon Age. Hadde nok ikke, som mange over påpeker, overlevd spesielt lenge. Men kult hadde det vært. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Mega cheat, spillverden til Star Trek Bridge Comander, som er TNG universet, så jeg kan bli bestevenn med Picard! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Hmm, vet ikke helt. Mange farlige verdener. Men.. Discworld. Tror jeg Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Vanskelig å velge. Men tre på topp måtte være Elite Dangerous-universet, Mass Effect-universet, og Anarchy Online-universet. Ja, jeg liker sci-fi. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Vanskelig å velge. Men tre på topp måtte være Elite Dangerous-universet, Mass Effect-universet, og Anarchy Online-universet. Ja, jeg liker sci-fi. My thoughts exactly Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Den lille søte øya i Zelda WW, som Link får skjøte på som belønning, gruser alt annet med letthet. Kunne hatt det veldig fint der! Endret 4. mars 2018 av DashFiss Lenke til kommentar
d0lph Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Haha avsnittet med Doki Doki var bra skrevet! Lattis 1 Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Noen som blir med til Toussaint? 2 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Tror nok Stardew valley ville vært perfekt. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Noen som blir med til Toussaint? Har du virkelig lyst til å bo i en by styrt av en diktator uten et fnugg av intelligens, full av vampyrer, omringet av monstre, gjengkriminalitet, vold om natten, og verst av alt: betraktelig dårligere kunnskap og tilgang på leger og legemidler? Sjansen for at jeg hadde dødd i løpet av en måned er enorm. Pokemon-universet er det eneste jeg kommer på som er sammenlignbart med eller bedre enn den virkelige verden, eventuelt en sivilisasjon som går for Science-, Culture-, eller Point-victory i informasjons-æraen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå