Møkkalasset Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 elkjop Jeg vurdere å kjøpe denne dvd-spilleren. Er det noen som har den?? Jeg bare lurer på om den spiller av xvid og rw'er??? Har dere et godt forslag til hvilken dvd/divx spiller jeg kan kjøpe viss denne ikke støtter følgende disse formatene??? f.eks Kiss?? Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Ta deg en tur innom www.komplett.no der har dem Kiss. Merkenavnet var jo litt spesielt, har ikke prøvd merket. men virker ganske OK. EDIT: Posten er vel egentlig feilpostet. Dette har jo ingenting med Webshoperfaringer å gjøre Endret 12. desember 2003 av boathansm Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) elkjop Jeg vurdere å kjøpe denne dvd-spilleren. Er det noen som har den?? Jeg bare lurer på om den spiller av xvid og rw'er??? Har dere et godt forslag til hvilken dvd/divx spiller jeg kan kjøpe viss denne ikke støtter følgende disse formatene??? f.eks Kiss?? 1995 nå? kjøpte den i går for 1795. Erfaringer sålangt: -støtter rw, også mini-rw (de små 22 minutterene) -støtter dvd+ har ingen grunn til å tro at den ikke støtter - -støtter xvid, men både divx og xvid playback suger før du upgrader firmwaren. grå striper over hele bildet, og resizingen funker ikke ordentlig. -spiller mp3, skal prøve playlists og vbr i dag, kommer tilbake til det. -grei manuvrerig for divx-spilling, utrolig tungvint for mp3, for stor skrift, og man ser bare de 10 første bokstavene i filnavnet (dvs ofte bare artisten). -lett å gjøre sonefri. -har prøvd ca 15 filmer, erfaringene er disse, 1 funket ikke i det hele tatt (bruce almighty) 1 gammel rip av gladiator hadde ikke. 1 hadde playback-problemer (mye grønnskjer, igjenhengende pixels og blåskjær rundt det hvite, spesielt i mørke scener, sebart, men ikke helt optimalt (LXG). Resten funka fint. Dvd-playback er helt ok. AtW Endret 12. desember 2003 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå