jarle-60 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Varmt og fint konsert bilde som du viser her. Noe støy i bildet, å ikke sylskarpt er vel ikke til å unngå i denne type bilder. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 3. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2018 Varmt og fint konsert bilde som du viser her. Noe støy i bildet, å ikke sylskarpt er vel ikke til å unngå i denne type bilder. Takker for kommentar, Jarle:-) Slike bilder er utfordrende, på mange måter. Ofte vanskelige lysforhold, og ISO må opp. Formidling går vel foran teknisk på slikt, etter min mening. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Varmt og fint konsert bilde som du viser her. Noe støy i bildet, å ikke sylskarpt er vel ikke til å unngå i denne type bilder. Takker for kommentar, Jarle:-) Slike bilder er utfordrende, på mange måter. Ofte vanskelige lysforhold, og ISO må opp. Formidling går vel foran teknisk på slikt, etter min mening. Ja her må en velge om man vill ha bilde . Lenke til kommentar
Pande Skrevet 3. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2018 Varmt og fint konsert bilde som du viser her. Noe støy i bildet, å ikke sylskarpt er vel ikke til å unngå i denne type bilder. Takker for kommentar, Jarle:-) Slike bilder er utfordrende, på mange måter. Ofte vanskelige lysforhold, og ISO må opp. Formidling går vel foran teknisk på slikt, etter min mening. Ja her må en velge om man vill ha bilde . Og bilde vil vi ha:-) Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Hadde jeg fått et såpass klart bilde under slike forhold ville jeg vært såre fornøyd. Bortsett fra ISO kan ikke jeg se noe som er direkte uskarpt. Vet ikke om det ville hjelpe stort å øke blenderåpningen et hakk, men det har du sikkert testet ut. Bildet er mer enn nok bra til å gjøre det det skal gjøre - formidle stemninga på konserten. Mvh.Oddvar Mørk Lenke til kommentar
Pande Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Hadde jeg fått et såpass klart bilde under slike forhold ville jeg vært såre fornøyd. Bortsett fra ISO kan ikke jeg se noe som er direkte uskarpt. Vet ikke om det ville hjelpe stort å øke blenderåpningen et hakk, men det har du sikkert testet ut. Bildet er mer enn nok bra til å gjøre det det skal gjøre - formidle stemninga på konserten. Mvh.Oddvar Mørk Takker for hyggelig tilbakemelding, Oddvar:-) Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Hadde jeg fått et såpass klart bilde under slike forhold ville jeg vært såre fornøyd. Bortsett fra ISO kan ikke jeg se noe som er direkte uskarpt. Vet ikke om det ville hjelpe stort å øke blenderåpningen et hakk, men det har du sikkert testet ut. Bildet er mer enn nok bra til å gjøre det det skal gjøre - formidle stemninga på konserten. Mvh.Oddvar Mørk Takker for hyggelig tilbakemelding, Oddvar:-) Hvis du har råd med litt flere pixler tar jeg mot disse med takk. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Hadde jeg fått et såpass klart bilde under slike forhold ville jeg vært såre fornøyd. Bortsett fra ISO kan ikke jeg se noe som er direkte uskarpt. Vet ikke om det ville hjelpe stort å øke blenderåpningen et hakk, men det har du sikkert testet ut. Bildet er mer enn nok bra til å gjøre det det skal gjøre - formidle stemninga på konserten. Mvh.Oddvar Mørk Takker for hyggelig tilbakemelding, Oddvar:-) Hvis du har råd med litt flere pixler tar jeg mot disse med takk.Mvh Oddvar Litt usikker på hva du mener.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg