PgUp Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Altså en bil som du realistisk sett kan komme til å kjøpe, ikke noen ekstremt dyre greier. Det er kjøpet du ville gjort hvis du ville bruke dine penger fornuftig, men samtidig få noe du er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Per nå er det nok Jaguar F-Pace. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Kjøpte nettopp min store guttedrøm, en Landcruiser Arctic Truck. Blir bare mer og mer glad i den Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Tror det må være BMW 535 eller Mercedes E400. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Sannsynligvis bilen jeg har nå, model S. Skulle gjerne kjøpt en roadster, men det blir nok noe for dyrt som "ekstra" bil. Foruten det ville jeg gjerne hatt en fint restaurert veteran, mercedes av noe slag kanskje. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Forresten, i de fleste tilfeller passer ikke fornuftig og drømmebil i samme setning. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Fornuftig og drømmebil er ikke kompatibelt i min verden. Det er ikke umulig, men jeg klarer ikke å tenke meg frem til hvordan jeg skal balansere ut kompromissene nok til at valget blir fornuftig. Om fornuftig betyr praktisk så hadde jeg nok valgt en Volvo V90 med litt gamp, men fornuftig for meg betyr økonomisk, og da er utelukket med store og dyre biler med massivt verditap og dyre utgifter. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg tolket det som at ts utelukket biler som Audi R8 og Koenigsegg Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 (endret) Toyota Hilux eller en Dogde Charger 1975 modell Endret 4. mars 2018 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg tolket det som at ts utelukket biler som Audi R8 og Koenigsegg Da ville jeg byttet ut ordet fornuftig med realitisk. Noe vi faktisk har en tråd om allerede. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225458 Om jeg stikker å kjøper mine drømmebiler i dag så ville det vært komisk å kalle de fornuftige, selv om nesten alle mine favoritter koster under 500k i dag. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Hvem orker å leter opp tre år gamle tråder som dette? Endrer svaret mitt til Mazda CX9 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 S2000, NSX, eller E30 M3. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Alfa Romeo GTV6 (Giugiaro) eventuelt Peugeot 406 Coupe (Pininfarina) V6. En "Bullitt" Mustang hadde vært kult også. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Toyota HiAce eller en Dogde Charger 1975 modell https://www.youtube.com/watch?v=6hubHb3OE68 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Toyota Hilux 2.8 Hybrid og ja, jeg vet den ikke eksisterer, ennå Har Hilux 3.0 nå så å gå ned til 2.4 er uaktuelt 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Mercedes-AMG E63T S 4Matic+ Stort mer fornuftig får det jo ikke blitt, stasjonsvogn med firehjulstrekk.. Endret 4. mars 2018 av Snylter 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Jeg tolket det som at ts utelukket biler som Audi R8 og Koenigsegg Da ville jeg byttet ut ordet fornuftig med realitisk. Noe vi faktisk har en tråd om allerede. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225458 Om jeg stikker å kjøper mine drømmebiler i dag så ville det vært komisk å kalle de fornuftige, selv om nesten alle mine favoritter koster under 500k i dag. Ja, jeg opererer med to typer drømmebiler: - Drømmebiler - Realistiske drømmebiler I den første gruppen har vi biler som - Mercedes-AMG E63T S 4Matic+ - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E- Hybrid etc I den andre gruppen har vi noen av de samme bilene men da med en motor man har råd til, samt i en litt eldre årgang: - Mercedes E200T 4Matic - Mercedes ML/GLE250 (Edit: Og som man kan se av utvalget, er det snakk om "fornuftige" drømmebiler, dvs. biler som også kan brukes som familiebil. Skulle man tenkt HELT drømmebil, snakker vi Bugatti Veyron, McLaren 720S, Audi R8 V10 plus etc...) Endret 6. mars 2018 av KalleKanin Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Min drømmebil er en kona vasker og vedlikeholder selv. Realistisk sett ønsker jeg meg en bil med garanti, og ny høytrykksspyler med skumkanon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå