Moerk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 NORDLYS -igjen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Har du seng ledig der oppe Oddvar. Jeg tar toget, ja vet det ikke går lenger enn Bodø, Rått bilde. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Har du seng ledig der oppe Oddvar. Jeg tar toget, ja vet det ikke går lenger enn Bodø, Rått bilde. Skal jeg henrte deg i Bodø?? Nordlys ser råere ut etter en runde i fotoapparatet enn det gjør i virkeligheten. Men for all del, det er severdig nok sett med "det blotte øye". Man må bare skygge unna kraftig kunstig belysning. Takk for kjekk tilbakemeldig. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Flott nordlysbilde et av de bedre jeg har sett. Dette kunne gå rett inn i en nordnorsk kalender. mvh Keshav Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Flott nordlysbilde et av de bedre jeg har sett. Dette kunne gå rett inn i en nordnorsk kalender. mvh Keshav Takk for fin skryt av nordlyset jeg har fanget. Om dette ville vært bra nok til å bli plassert i en Nord- Norsk kalender er jeg langt fra sikker på. Til det finnes det utrolig mange supre nordlysbilder å velge mellom. Det er bare å søke etter "nordlysbilder" i Google. Uansett, takk skal du ha Keshav. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg