Klumpfot Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) Kunne måtte kjøpt og eiet fitta selv, og slik at fitta var utskiftbar og man måtte bruke sitt eget fitteinnlegg. Så kunne man delt på resten. Plug and play... å fy faen nå ble jeg opphisset Endret 12. mars 2018 av Klumpfot Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Sexdukker blir bedre og bedre. De greiene som fantes for 20 år siden skjønner jeg ikke at noen kunne bli tent av, men en del av de nyeste er så godt laget at på litt avstand ser det ut som en ekte kvinne. De er imidlertid ganske dyre, så et bordell kan være en god ide hvis man er usikker på om man vil investere i en. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Fortsatt billigere enn en vanlig dame, hø hø. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Stakkars de som må desinfisere dokkene etter hver gjest Øøøøø... hva er gjeldende praksis ved vanlig prostitusjon? Kondom og dusj vil jeg anta... Lenke til kommentar
Klumpfot Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Hadde vært fint med maskiner som i Westworld, men alle måtte ha vært snille med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg