AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 https://www.dagbladet.no/nyheter/danmark-apner-sitt-forste-sexdokkebordell/69563029 Dette virker veldig rart for meg..på såå mange måter. Anonymous poster hash: e39ed...ac4 Lenke til kommentar
Populært innlegg bshagen Skrevet 3. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2018 Hvis du syns det er rart, så reiser du ikke å besøker dette stedet. Hver sin lyst, ferdig med det 10 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Vi nærmer oss verdens ende nå..^^ Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Stakkars de som må desinfisere dokkene etter hver gjest 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Stakkars de som må desinfisere dokkene etter hver gjest Øøøøø... hva er gjeldende praksis ved vanlig prostitusjon? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 De dusjer vel selv? (håper jeg) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 De dusjer vel selv? (håper jeg)Neppe mellom hver gang og tviler sterkt på desinfisering..Det fine med roboter er jo at noen f.eks kan ta ut dåsa og bytte den ut, og vaske den brukte i en maskin Det er litt værre medlevende mennesker.. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Stakkars de som må desinfisere dokkene etter hver gjest Øøøøø... hva er gjeldende praksis ved vanlig prostitusjon? Menneskedåsa er jo selvrensende Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Menneskedåsa er jo selvrensende Så fint da, da finnes det jo ikke sykdommer og annet dritt der heller... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Menneskedåsa er jo selvrensende Så fint da, da finnes det jo ikke sykdommer og annet dritt der heller... Hvem har påstått noe annet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Du.. Eller hva legger du i selvrensende? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 I at man ikke har sæd og lube fra gårsdagens økt igjen på luren når man er ferdig. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Menneskedåsa er jo selvrensende Så fint da, da finnes det jo ikke sykdommer og annet dritt der heller... Menne... Du er vel klar over at de aller aller fleste prostituerte bruker kondom, ikke sant? De har jo ikke lyst til å bli syke de heller Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Tror jeg ville kjøpt min egen om jeg ønsket dette. "timeshare" sexdokke virker ikke så fristende.Dette er vell heller ikke prostitusjon, da ville vell å selge en dildo også vært prostitusjon. Om 20 år er det vell så autentiske dokker at det blir et reelt alternativ til å ha en menneskelig sexpartner. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Tror jeg ville kjøpt min egen om jeg ønsket dette. "timeshare" sexdokke virker ikke så fristende. Dette er vell heller ikke prostitusjon, da ville vell å selge en dildo også vært prostitusjon. Om 20 år er det vell så autentiske dokker at det blir et reelt alternativ til å ha en menneskelig sexpartner. Om 20 år? For flere år siden, snarere: https://www.realdoll.com Selger som hakka møkk. Anonymous poster hash: 3b239...e78 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Tror jeg ville kjøpt min egen om jeg ønsket dette. "timeshare" sexdokke virker ikke så fristende. Dette er vell heller ikke prostitusjon, da ville vell å selge en dildo også vært prostitusjon. Om 20 år er det vell så autentiske dokker at det blir et reelt alternativ til å ha en menneskelig sexpartner. Om 20 år? For flere år siden, snarere: https://www.realdoll.com Selger som hakka møkk. Anonymous poster hash: 3b239...e78 Realdoll har et veldig veldig veldig merkelig forum. Diskusjon.no er bare peanøtter sammenlignet. Der diskuterer og viser de frem dokkene sine og diskuterer klærne de handler inn og er helt frelst med tanken på at det er mye billigere og lettere å ha ei dokke fremfor ekte fruentimmer. Noen av dem bruker i tillegg å dra de med seg ut på photoshoot Ikke at det skulle tilføye noe til diskusjonen. Men sjeldent man kan ventilere om det der Endret 4. mars 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Veldig spesielt, men det er jo mye bedre enn bordell med ekre mennesker som ikke liker jobben. Spørsmålet jeg lurer på nå er om man må bruke kondom og hvordan de vasker de etter hver kunde ? Ser for meg det sitter mye greier fast inni de?? 2 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Danmark er vel uten tvil det nordiske landet hvor dette først ble lansert i. Morsomme er at de har ett BDSM rom også. Tenke seg en underdanig mann som plasserer pisken i håna på ei av dokkene og så sier pisk meg hardere. Men personlig seg jeg ikke noe problem med ett slikt bordell så lenge de ivaretar god nok hygiene som de sier de gjør og ikke minst bør det være pålagt å bruke kondom (selv om kanskje vanskelig å kontrollere at det blir brukt). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Danmark er vel uten tvil det nordiske landet hvor dette først ble lansert i. Morsomme er at de har ett BDSM rom også. Tenke seg en underdanig mann som plasserer pisken i håna på ei av dokkene og så sier pisk meg hardere. Men personlig seg jeg ikke noe problem med ett slikt bordell så lenge de ivaretar god nok hygiene som de sier de gjør og ikke minst bør det være pålagt å bruke kondom (selv om kanskje vanskelig å kontrollere at det blir brukt). Vanskelig er det vel ikke nødvendigvis, men forferdelig ubehagelig er det nok. Anonymous poster hash: 3b239...e78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg