colombo230 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har Opera 7.23, og sliter med å få RealOne streaming til å fungere. Visse nettsteder med web-TV benytter seg av RealOne som jeg har innstallert på maskinen og som fungerer fint sammen med IE, men med Opera så står det bare at jeg må laste ned RealOne plugin på nettstedet med WebTV. Finnes det en egen RealOne plugin til Opera, eller fungerer rett og slett ikke nettleseren med RealOne? Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Vel!??! Noen som vet her?! Må jo være mange som bruker Opera her inne? Sliter også med å få til QuickTime plug-in. Det fungerer ikke selv om jeg re-innstallerer RO og QT heller... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Eneste minuset med Opera er at det er virkelig problematisk å få plug-ins til å virke, jeg har ikke fått Quic Time til å virke, så hvis du finneer ut hvordan så si ifra. Har hørt fra flere at det er uhyre vanskelig med Opera og plug in Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå