Gjest mafister Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hiphop Bamsene:A mission We have a mission – Vision. I tought i should throw you out of the window. If you dont listen to me you see I made a promise-promise-promise! So a fish for me Happy Happy! We have a vision,Mision! But I don’t go out and tell the Happy vision because of the Happy assholes on earth. Yeah!Yeah!YeAaah! I won’t tell the Happy hillbert around the ground. You should go on mey. With mey you can you stay into the next day! Hooooouuu! YOU SHOULD PAY TO ME AND THEN WILL YOU SEE AND MAYBE YOU SHOULD BE DIE! We have a mission vision but it occupy the vision. His the Happy asshole! YEEEAH! And “A big thing”is my name and its insane. Maby baby can I kiss within and you frickin’ asshole. YEEEAH! We are very cool from the school and now we say goodbye And you should die! We have a mission but it will occupy the vision. Listen the Happy asshole! YEEEAH! We have a mission vision but I can’t tell the mission kiss my motherfucking asshole YEAH! YEAAAAAAAAH! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Må gratulere meg selv med å sløse 30 s. av mitt liv på noe så meningsløst som å lese hele denne posten.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det er allerede ein ganske lang tråd om denne sangen.. Hadde du berre tatt deg tid til å scrolle litt ned så. Btw: Sucky topic.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Må gratulere meg selv med å sløse 30 s. av mitt liv på noe så meningsløst som å lese hele denne posten.. Så sant så sant Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Det rare er at dette var fyren sin første post. Altså fant han denne teksten på ei "morsom" webside (tull.no kanskje), logga inn og registrerte seg her, kun for å dele denne teite teksten med oss? Tenkte han "Wow, dette var så hysterisk artig at jeg må inn på hw.no sitt forum, som jeg aldri har vært på før, og lage en post med en gang!"? Også med all den flotta capsen og !!!!!!!! i topic og greier Endret 12. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Burde kanskje rapportere den, med begrunnelse at det er kriminelt å sløse med folks tid på den måten.. EDIT: skriveleif Endret 12. desember 2003 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Dårlig bruk av emnefelt. Stenges. Ikkje var den morsom heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg