Leif Olsson Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Is på fjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Synes dine siste bilder har vært litt preget av iskalde motiver. Nå håper vi på litt mildere temperaturer slik at isen etter hvert forsvinner. Med litt fantasi kan jeg tydelig se et Disney-aktig hode øverst på den venstre is-armen. I går fikk jeg med meg noen bilder av erfugl, men er ikke sikker på om de er gode nok til å legges ut her, vi får se. Kunne i det minste vært nyttig å få litt kritisk veiledning. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2018 Hei man, Oddvar Ja må forevige denne vinteren, med is på fjellet og sjøene. Blev då iskalde motiver Bra at du har fantasi at se et Disney-aktig hode Kritisk veiledning er bra før bedre bilde av den vakkre ærfugeln. Er en flokk på ca 400 i havna her, og som spiser rester fra fiksebruken Takk før hyggelig kommentar God h....elg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg