Laserflip Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Har en MacBook Pro fra 2012 med knust skjerm, prøver å koble den til en ekstern skjerm uten hell. Maskinen starter opp men ekstern skjerm får ikke noe signal. Det er vel ingen knapper man skal trykke inn for å sende signal ut, sånn som det er på Windows? Er det noe jeg kan gjøre...? Det rare er at det fungerte sist gang jeg prøvde, men så sluttet det plutselig å fungere... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hvis du skal hente ut data fra den, kan du sette den i target mode og bruke en annen Mac til å aksessere disken. Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Hvis du skal hente ut data fra den, kan du sette den i target mode og bruke en annen Mac til å aksessere disken. Trenger igrunn ikke å hente ut noe særlig data fra den, men kunne tenke meg å "factory reset'e", siden jeg skal kvitte meg med den. Er dette mulig via target mode? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Skru av bunnplata og ta ut disken. Det er nok det enkleste. Ellers tror jeg du kan bruke diskverktøy til å formatere disken i Target mode. Endret 2. mars 2018 av johanf Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 kvitte deg med den?... altså levere til avfallshåntering?... finn ut hvor disken ligger og kjør en stor spiker igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå