zeebra Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Heisann, Bare lurer på om noen har et alternativ til VG live. Den nye versjonen deres er ren søppel. Jeg likte den gamle som var rimelig enkel og med god oversikt, men nå har de altså ødelagt vglive med "nytt" design. Er ute etter et alternativ til gamle vglive, som fungerer på en noenlunde lik måte.. Hjelp? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hvis du kan klare deg med en telefonapp anbefaler jeg Fotmob. Genial app Kan velge hvilke ligaer som skal vises og om du evt. vil følge noen ekstra tett. Kan også velge favorittklubb(er) så du får opp pushvarsler med nyheter som relaterer seg til klubben osv. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Hvis du kan klare deg med en telefonapp anbefaler jeg Fotmob. Genial app Kan velge hvilke ligaer som skal vises og om du evt. vil følge noen ekstra tett. Kan også velge favorittklubb(er) så du får opp pushvarsler med nyheter som relaterer seg til klubben osv. Nei, til vanlig PC-browser. Men takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå