Gå til innhold

Hvilket GoPro?

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal snart på ferie til USA på festival. I den forbindelse ønsker jeg å kjøpe et actionkamera fra GoPro for å filme litt på festivalen og på stranden, vannet osv. Jeg har en iPhone 7 med LIFEPROOF men tenker det er litt lettere å filme med gopro.

Men det er så mange GoPro der ute. Hvilket skal jeg gå for? Det nyeste? Jeg ser de har GoPro Session. Er det et bra kamera? Rimelig er det i hvertfall.

Har ikke lyst å bruke for mye penger. Kjøper sikkert brukt hvis det blir for dyrt.

Innspill? :) takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, GoPro er helt greie kameraer med grei bildekvalitet. Personlig ville jeg gått for noe fra Sony (ingen grunn til å velge det over GoPro, bare min personlige mening :wee: ). 

Kommer egentlig ikke på noe negativt om GoPro bortsett fra at det har blitt litt "Apple", hvis du forstår hva jeg mener... :ph34r:

Mener å huske at GoPro Session ble slaktet når det ble lansert (er det hero4 eller 5?).

Hvis jeg skulle kjøpt GoPro ville jeg ihvertfall ha skjerm på den, mye mer praktisk med framing og sånt.

Hva med Ricoh WG-M1?  :hmm:  Nikon har vel også lansert et flere actionkamera, keymission etellerannet.

Edit: Nikon Keymission 80 & 170

Endret av KanonEOS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...