KnutValentino Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Jeg går på Ung Uføretrygd og får dermed utbetalt ca. 22.000,- i måneden. Jeg har ingen inntekt ved siden av. I alle år så er det etter skattetabell 7100 jeg er blitt trukket i skatt, men etter at jeg sendte skattekortet inn på nytt i Januar så har dette ført til at jeg nå blir trukket i prosent istedenfor tabell. Dette har ført til at jeg blir trukket ca. 2000,- mer i skatt nå enn tidligere. Noen som vet hvordan jeg går fram for å bli trukket etter skattetabell 7100 igjen? Endret 2. mars 2018 av KnutValentino Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hva sier Skatteetaten ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Gå inn på skatteetaten.no og be om nytt skattekort. Da får du riktig skattetrekk. Det viktigste er ikke om du har tabell- eller prosenttrekk, men at du har riktig trekk. Da slipper du å få baksmell. Lenke til kommentar
KnutValentino Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Det ser ut til at det hadde blitt gjort en feil fra Skatteetatens side, hvor det hadde blitt oppgitt at jeg hadde lønn på 280.000,- i tillegg til Uføretrygd på også 280.000,- Dette skal nå være ordnet opp i Endret 2. mars 2018 av KnutValentino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå