Gå til innhold

Kjøpte bil til 700 000 usett: – Rett og slett lidenskap

Anbefalte innlegg

Jeg trenger egolf type bagasjerom, som var perfekt for min hund i nesten 2 år i min 2016 modell (ikke noe bur, kun hundegrind). Baksetene var for mine ting på tur, og handleposer m.m. i hverdagen, og ikke passasjerer. Min bil vil maks få 2 voksne og en hund. Så, fikser Kona lignende bagasjerom som egolf, med heldekkende rett gulv i nedre posisjon, og samme type utforming som egolfen, som krever nogenlunde loddrett bakluke, så gir jeg blanke i om baksetene kun passer hobbiter. Bildene jeg har sett av bagasjerommet ligner egolfen og ser lovende ut og bakluka ser fornuftig ut, men som sagt tidligere, jeg tror det når jeg ser det.

Fossil Kona var ikke i utstilling der jeg var å kikket, får lete og ringe litt, men må uansett se EL versjonen live..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger egolf type bagasjerom, som var perfekt for min hund i nesten 2 år i min 2016 modell (ikke noe bur, kun hundegrind). Baksetene var for mine ting på tur, og handleposer m.m. i hverdagen, og ikke passasjerer. Min bil vil maks få 2 voksne og en hund. Så, fikser Kona lignende bagasjerom som egolf, med heldekkende rett gulv i nedre posisjon, og samme type utforming som egolfen, som krever nogenlunde loddrett bakluke, så gir jeg blanke i om baksetene kun passer hobbiter. Bildene jeg har sett av bagasjerommet ligner egolfen og ser lovende ut og bakluka ser fornuftig ut, men som sagt tidligere, jeg tror det når jeg ser det.

Fossil Kona var ikke i utstilling der jeg var å kikket, får lete og ringe litt, men må uansett se EL versjonen live..

Ok, da tror jeg faktisk Kona skal fungere greit, ut fra det jeg så på den bilen de hadde der. Ser den er oppgitt med 361 liter, mot EL-Kona sine 373/332. De har et lite rom under gulvet som tydeligvis spiser 52 liter, men forventer at dette er fordelt over hele flaten.

E-Golf har riktignok målt 431, men tror de har større høyde opp til vinduet, mens Kona ser dypere ut.

http://seattlepuzzling.com/1028

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...