Reinarrr Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Har tenkt å kjøpe meg en redmi note 5 pro, men leser at mobilen kun støtter disse frekvensene.LTE: 1/3/5/40/41GSM: 2/3/5/8WCDMA: 1/2/5/8 Med tanke på at jeg har Telia hvordan vil disse frekvensene fungere i Norge?Så vidt jeg forstår så er det kun 1800mhz som er en match, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal koble feks LTE bånd 1 mot (x)Mhz.Takk 1 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Har tenkt å kjøpe meg en redmi note 5 pro, men leser at mobilen kun støtter disse frekvensene. LTE: 1/3/5/40/41 GSM: 2/3/5/8 WCDMA: 1/2/5/8 Med tanke på at jeg har Telia hvordan vil disse frekvensene fungere i Norge? Så vidt jeg forstår så er det kun 1800mhz som er en match, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal koble feks LTE bånd 1 mot (x)Mhz. Takk Det er lokale forskjeller. Generelt brukes disse i Norge. LTE : 800, 1800, 2100 og 2600 Mhz (bånd 20, 3, 1 og 7) Bytte mellom frekvenser skjer automatisk. Mtp hvor stort og godt utvalg som finnes av telefoner i alle prisklasser, hadde jeg i dag ikke kjøpt en telefon som støtter samtlige. Xiaomi Mi A1 fås rimelig ved import fra utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå