Gå til innhold

Hvorfor blir dere krenker på vegne av andre ?

Anbefalte innlegg

Dette er en sak som handler om annsiktsmaling. Les mer om det her: https://www.tv2.no/nyheter/9710796/

Jeg har selv asiatisk opprinnelse og syns det var rett og slett lættis, eller hysterisk morsomt som det heter på godt norsk. Men det som fasinerer meg mest er normenns trang til å føle seg krenket på vegne av andre. Hva er greia ned det??

Endret av Skribenten_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er greia med å tro dette er et sær-norsk fenomen? Det startet altså ikke her - ei heller er det her det for tiden er verst - kan anbefale å sjekke ut internasjonale nyheter og saker iblant også...

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er greia med å tro dette er et sær-norsk fenomen? Det startet altså ikke her - ei heller er det her det for tiden er verst - kan anbefale å sjekke ut internasjonale nyheter og saker iblant også...

Jeg bor i Norge og omgås normenns, det var da naturlig stille spørsmålet i en norsk kontekst.

Lenke til kommentar

Har du ikke hørt? Kvinner er stakkarslige vesner som må beskyttes for enhver pris, spesielt når de gjør noe galt som å slå til noen så fortjener de absolutt ikke likestilling, la oss behandle dem med porselenshandsker og bli opprørt på deres vegne. 

Du som asiater må da forstå at disse hvite kjerringene som kjeder seg ekstremt (virker som om det er de som alltid skal bli så sinte på alles vegne) trenger en sak å kjempe for! Ikke vær så egoistisk at du tar det fra dem, glem at du er fra den aktuelle rasen det er snakk om! Bare hysj og la disse menneskene redde deg ❤

Edit: /s bare for sikkerhetsskyld.

Edit2: Tina Regine Ødegård, faen så flau hun er.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...