Skribenten_ Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Dette er en sak som handler om annsiktsmaling. Les mer om det her: https://www.tv2.no/nyheter/9710796/ Jeg har selv asiatisk opprinnelse og syns det var rett og slett lættis, eller hysterisk morsomt som det heter på godt norsk. Men det som fasinerer meg mest er normenns trang til å føle seg krenket på vegne av andre. Hva er greia ned det?? Endret 2. mars 2018 av Skribenten_ Lenke til kommentar
Zork Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Hva er greia med å tro dette er et sær-norsk fenomen? Det startet altså ikke her - ei heller er det her det for tiden er verst - kan anbefale å sjekke ut internasjonale nyheter og saker iblant også... Endret 2. mars 2018 av Zork 1 Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Hva er greia med å tro dette er et sær-norsk fenomen? Det startet altså ikke her - ei heller er det her det for tiden er verst - kan anbefale å sjekke ut internasjonale nyheter og saker iblant også... Jeg bor i Norge og omgås normenns, det var da naturlig stille spørsmålet i en norsk kontekst. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Folk har for lite å gjøre og for få problemer. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Trodde jeg skulle bli krenka av den krenka jenta, men er helt enig at plasseringen av disse produktene var helt idiotisk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Har du ikke hørt? Kvinner er stakkarslige vesner som må beskyttes for enhver pris, spesielt når de gjør noe galt som å slå til noen så fortjener de absolutt ikke likestilling, la oss behandle dem med porselenshandsker og bli opprørt på deres vegne. Du som asiater må da forstå at disse hvite kjerringene som kjeder seg ekstremt (virker som om det er de som alltid skal bli så sinte på alles vegne) trenger en sak å kjempe for! Ikke vær så egoistisk at du tar det fra dem, glem at du er fra den aktuelle rasen det er snakk om! Bare hysj og la disse menneskene redde deg ❤Edit: /s bare for sikkerhetsskyld.Edit2: Tina Regine Ødegård, faen så flau hun er. Endret 2. mars 2018 av BuffyAnneSummers 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Jeg blir krenket på vegne av tigre og katter når småbarn har dyresminke i trynet. Prøver liksom å fremstille seg selv som så jævla stereotypiske katter med værhår og greier. Blackface er ikke en dritt i forhold til catface. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hvis du synes nordmenn er ille så bør du holde deg unna svenske medier. De er ti ganger verre. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hvis du synes nordmenn er ille så bør du holde deg unna svenske medier. De er ti ganger verre. They drank the coolaid og nå må de betale for det. Bare synd det skal gå utover folket. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå