nAz-guL Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Jeg lurte på om det er mulig å lage en Boot opp cd i stedenfor boot-disk. Skal oppdatere BIOS'en min og har ingen diskett stasjon for øyeblikket... Kan jeg bare late som jeg lager en boot disk og kopiere de nødvendige filene på en CD? nAz-guL Endret 12. desember 2003 av nAz-guL Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jeg tror det, men er ikke sikker. Hvor5for ikke bruker et program slik at du kan flashe fra windows? sjekk på hjemmesiden til hket ditt... Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kan anbefale http://www.ultimatebootcd.com/ Funker bra men tror ikke det er noe BIOS uppdate der, men mange nyttige verkøy!! Kent Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) tror du finner det du trenger hvis du søker på "ultimate boot cd" på Google. Hentet den ned engang hvertfall, og der regner jeg med du finner alt du trenger. cd'en er på rundt 40 megabytes, og bare å brenne ut. Hvis du ikke gjør det på den måten, er du nødt til å lage din egen, men da trenger du et image av en bootdiskett siden du ikke har diskettstasjon nå, og jeg regner med det er mer jobb. Finner du ikke det du trenger på den CD'en, så er www.bootdisk.com et alternativ bertie edit: var litt sent ute med å skrive ja Endret 12. desember 2003 av bertie Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Takk for alle svar Finner ikke noe program på Abit sidene som kan flashe biosen i Windows .. Jeg får satse på Den Ulitimate Bootcd'en .. laster den ned nå. Må bare få lagt BIOS filene i i bilde filen. nAz-guL Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 nei du gjør vel ikke det, men du brenner filene på en cd, for så å boote fra UBC-cd'en, og så hiver du inn cd'en med bios-filene. Tviler på du får lagt til noe til det eksisterende imaget. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå