AfterGlow Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Detroit: Become Human vil bli oppfattet som kontroversielt, tror utvikleren.Heavy Rain-studioets mest ambisiøse spill hittil har fått slippdato Lenke til kommentar
Coming Soon Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 likte heavy rain og beyond two souls veldig godt så håper at dette blir like bra også 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Årsaken til at jeg synes dette er kontroversielt er at det er ps4 exclusive. Alle pc spill konfsollifiseres i hue og ræva. Da synes jeg i det minste det kan gå omvendt også!!! Bloodborne og Heavy Rain til Pc! Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Kommer til og bli en bra interaktiv film. Spill kan det vel egentlig ikke kalles. 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Jøss. Har ikke fulgt dette spillet i det hele tatt. Fantastisk trailer. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Kommer til og bli en bra interaktiv film. Spill kan det vel egentlig ikke kalles. Njaa.. Da må man omdøpe sjangeren "point and click" til noe annet enn spill også. For det er ikke mye gameplay i de spillene heller.. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Har likt dem andre spillene ifra Quantic Dreams så dette gleder jeg meg til. Håper det blir skikkelig kontroversielt slik at vi kan underholdes av SJW sine latterlige kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå