Gå til innhold

XGathering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Erm, disse postene bekrefter det jeg alltid har trodd..At gj.snitts alderen på folk i disse forumene er under 14 år, samt at den samletde iq'en ikke overstiger skostørrelsen min.. (som for the record er 43)

 

Hvorfor i all verden disse et lan i Alta? Det er nordpå man finner it-kompetansen, de flinkeste gamerne, og de feteste premiene:) Lan med 45 deltakere her, har gjerne 5000kr som 1.ste premie i cs, mens XG hadde 20K i premiepenger!

 

Men uansett, hvorfor i all verden disser dere nord-norge? Dere vet jo ikke en DRITT om landsdelen uansett..dere tror Alta er en samebygd? Feil, Alta er en by med 25-30 000 innbyggere, hvorav nesten ingen er samer(!)

 

Jaja, plz omg osv. Lan'et var vellykket, ble bare litt irritert over disse uvitende ungene, måtte bare svare:)

 

Mvh John H.

Lenke til kommentar
Erm, disse postene bekrefter det jeg alltid har trodd..At gj.snitts alderen på folk i disse forumene er under 14 år, samt at den samletde iq'en ikke overstiger skostørrelsen min.. (som for the record er 43)

 

Hvorfor i all verden disse et lan i Alta? Det er nordpå man finner it-kompetansen, de flinkeste gamerne, og de feteste premiene:) Lan med 45 deltakere her, har gjerne 5000kr som 1.ste premie i cs, mens XG hadde 20K i premiepenger!

 

Men uansett, hvorfor i all verden disser dere nord-norge? Dere vet jo ikke en DRITT om landsdelen uansett..dere tror Alta er en samebygd? Feil, Alta er en by med 25-30 000 innbyggere, hvorav nesten ingen er samer(!)

 

Jaja, plz omg osv. Lan'et var vellykket, ble bare litt irritert over disse uvitende ungene, måtte bare svare:)

 

Mvh John H.

hoho....... :D

Lenke til kommentar

Går det virkelig ann å være så utrolig barnslig.

Reinsdyrcompo? Hvis du prøver å dra en samevits, så dra heller til Oslo, hvor flest samer bor.

 

Skulle stått i topicen, " Sørlendinger med fientlige holdninger mot nordlendinger, STAY AWAY"

 

Hadde nok dratt om jeg hadde fått med meg dette tidligere, har inntrykket av at lanet er over, eller tar jeg feil?

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...