Gå til innhold

Studere på NTNU?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å søke teknisk geofag på NTNU. Er det noen som kan fortelle litt om denne utdannelsen? Hvordan er jobbmulighetene etter fullført utdannelse? Hvilken jobb kan du få? Hvordan er lønna?

Lurer også på om Trondheim og NTNU er å anbefale. Alle jeg kjenner skal til Oslo eller Bergen, og har ingen kjente i Trondheim. Jeg lurer derfor på hvordan det er å flytte alene til Trondheim. Anbefales kollektiv eller er det best å bo alene?

Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trondheim er en flott studieby. :) Veldig mye som skjer, og et stort og godt miljø. Inntrykket mitt er at det i Oslo er "vanskeligere" å se hvem som er studenter, og finne ut hvor det skjer student-spesifikke ting. Hvis du ikke kjenner noen i Trondheim er kollektiv en god vei å gå, ja. Billigere enn å bo alene er det også. De aller fleste er jo heldige med kollektivene sine, men det er jo ofte de negative erfaringene med kollektiv du hører om.

Hva gjelder studiet i seg selv, så får noen andre svare.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Vurderer å søke teknisk geofag på NTNU. Er det noen som kan fortelle litt om denne utdannelsen? Hvordan er jobbmulighetene etter fullført utdannelse? Hvilken jobb kan du få? Hvordan er lønna?

Jeg ser at du er opptatt av viktige ting. Altfor mange som begynner å studere gjør det av feil årsaker. Da bør man faktisk ikke studere. 

Geofag er nok ikke dumt. 

Om du bør bo alene eller i kollektiv avhenger av hva slags type du er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...