Moerk Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Solnedgang en serie med 4 versjoner. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Det må jeg si! Heftig flott kveld dette! V1 og V4 er kjempeflotte. V2 ble litt i overkant grovkornet synes jeg. V1 er fantastisk flott, men kanskje kunne du klonet bort busken som titter opp over kanten på venstresiden? Så synd du mistet kameraet da! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Det må jeg si! Heftig flott kveld dette! V1 og V4 er kjempeflotte. V2 ble litt i overkant grovkornet synes jeg. V1 er fantastisk flott, men kanskje kunne du klonet bort busken som titter opp over kanten på venstresiden? Så synd du mistet kameraet da! Enig, det hadde nok sett litt bedre ut med kloning her. Legger ut en ny V1 som V5 Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Det må jeg si! Heftig flott kveld dette! V1 og V4 er kjempeflotte. V2 ble litt i overkant grovkornet synes jeg. V1 er fantastisk flott, men kanskje kunne du klonet bort busken som titter opp over kanten på venstresiden? Så synd du mistet kameraet da! PS! Glemte å takke for kommentaren din. Håper middagen var god. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Litt grums som du sier men flotte bilder med flott komposisjoner . Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Litt grums som du sier men flotte bilder med flott komposisjoner . Bildene her er tatt fra gården vi bor på. Takk for god kommentar. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg