Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Augekvil Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Nydelig og skarpt bilde av mektige fjell i fint kveldslys. Bra du har kustus på gubben, slik at han også bidrar med middagslagingen. Det er vel derfor det ble sen middag, kanskje? Her har du nok benyttet stativ vil jeg tro. Vi er heldige som har så mye fin natur i dette landet - ikke sant? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Nydelig og skarpt bilde av mektige fjell i fint kveldslys. Bra du har kustus på gubben, slik at han også bidrar med middagslagingen. Det er vel derfor det ble sen middag, kanskje? Her har du nok benyttet stativ vil jeg tro. Vi er heldige som har så mye fin natur i dette landet - ikke sant? Mvh.Oddvar Hei Oddvar! Ja, jeg føler meg heldig som har mann som kan "alt" og at jeg bor midt oppi all denne luksusen av en natur vi har. Jeg benyttet både stativ og fjernkontroll, hvis ikke blir det ikke bra nok. Dette tungeutstyret er umulig å holde i ro. Ha en strålende fin dag! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Flott miljø / fjellbilde, minner om fjellene på Andøya. Ha en fin dag Mvh Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ikke noe som minner om Østlandet her. Ikke den verste utsikten fra hagen dette . Bare si meg enig med det andre som er sagt her. Håper du fikk en god middag da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg