Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Nydelig lys. Flott og følsomt uttrykk. Tipp, topp, tommel opp! Lenke til kommentar
Pande Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Nydelig lys. Flott og følsomt uttrykk. Tipp, topp, tommel opp! Takker, Skrulla? Hyggelig du stakk innom. Jeg var bare innom på en lynvisitt for å se ståa.... Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 KIRA J Kjent Norsk rockeartist. Et fint portrettbilde av artisten i sitt rette miljø. Var innom tidslinnjen hennes på Facebook for å orientere meg litt rundt hennes status som artist. Oppdaget at den var spekket av gode bilder tatt av deg. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 3. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2018 KIRA J Kjent Norsk rockeartist. Et fint portrettbilde av artisten i sitt rette miljø. Var innom tidslinnjen hennes på Facebook for å orientere meg litt rundt hennes status som artist. Oppdaget at den var spekket av gode bilder tatt av deg. Mvh.Oddvar Takker:-) Skikkelig rocke dame, med god trøkk, som jeg har vært så heldig og få fotografere noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg