bbios Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Får ikke wifi tale til å fungere på iPhone 7 med ios 10.3x Snakket med operatør (talkmore) alt i orden der, På telefon : innstillinger --- telefon-- wifi anrop på. Noe annet som må gjøres ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Oppdater? Ikke at jeg veit at det vil løse problemet ditt, men vi er på 11.2.6 nå. Prøv det først 1 Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 https://support.apple.com/no-no/HT203032 Se litt lenger nede på den siden Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Wifi tale kan være litt spesielt. Det fungerer fint hjemme hos meg, men hver gang jeg er på besøk hos mor, og kobler til wifi der, så nekter den å bytte til wifi tale, har faktisk aldri sett det aktivt når jeg er der. Vet ikke om den er kresen på rutere eller hva det er. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Oppdater? Ikke at jeg veit at det vil løse problemet ditt, men vi er på 11.2.6 nå. Prøv det først prøver det sist Lenke til kommentar
bbios Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 https://support.apple.com/no-no/HT203032 Se litt lenger nede på den siden Tja.. hvor langt ned da? Men har prøvd nullstille, omstart etc.. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Wifi tale kan være litt spesielt. Det fungerer fint hjemme hos meg, men hver gang jeg er på besøk hos mor, og kobler til wifi der, så nekter den å bytte til wifi tale, har faktisk aldri sett det aktivt når jeg er der. Vet ikke om den er kresen på rutere eller hva det er. Har prøvd 4 forskjellige plasser, ingen har fungert.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 På iPhone er anrop over mobilnettet prioritet over WiFi-nettet. Slå på flymodus for deretter å slå på WiFi, forsøk å ring nå. Dersom det nå ikke fungerer er det en feil. Forsøk omstart av telefonen og prøv igjen. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Ikke fått til å fungere her.. får vel bare vente med den til jeg orker å oppdatere mobilen .. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Det ColdIce skriver er nok nøkkelen til problemene, på Android kan man velge hva som prioriteres, mens på iOS så er du stuck med VOLTE som førstevalg og den slår ikke over på VOWIFI før du har dårlig 4g dekning Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Eg måtte snakke med Talkmore før eg fikk det til å fungere på min telefon, var sikkert iPhone 7 plus den gangen. Dei aktiverte, så skrudde eg av og på mobilen så fungerte det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Det ColdIce skriver er nok nøkkelen til problemene, på Android kan man velge hva som prioriteres, mens på iOS så er du stuck med VOLTE som førstevalg og den slår ikke over på VOWIFI før du har dårlig 4g dekning Bare en liten tilleggsopplysning; dette avhenger av operatør og hvilke innstillinger de ber mobilprodusentene om å legge inn. På Samsung telefoner for eksempel vises valget mellom wifi eller mobile preferred med Telenor SIM, men skjules når du har et Telia SIM. Endret 3. mars 2018 av mandela Lenke til kommentar
bbios Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Det ColdIce skriver er nok nøkkelen til problemene, på Android kan man velge hva som prioriteres, mens på iOS så er du stuck med VOLTE som førstevalg og den slår ikke over på VOWIFI før du har dårlig 4g dekning Har prøvd denne å.. veldig dårlig 4g dekning inne i leilighet da.. kanskje ik dårlig nok? Hehe Lenke til kommentar
bbios Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Eg måtte snakke med Talkmore før eg fikk det til å fungere på min telefon, var sikkert iPhone 7 plus den gangen. Dei aktiverte, så skrudde eg av og på mobilen så fungerte det. Har vært i kontakt med kundeservice 2 ganger.. sier at den er aktivert.. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Har nå oppdatert, og wifi tale funket på den andre plassen, Men selvfølgelig ik der hvor den trengs mest. Hvor den fungerer har æ egen ruter, andre plassen e d modem med innebygd trådløs ruter fra fiberleverandør, Noen med samme erfaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå