AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hei. Søkte om et kredittkort og fikk svar etter få sekunder om at det var innvilget. I neste vindu fikk jeg opp at jeg måtte signere med bankid for at jeg skulle få dette kortet. Jeg trykket på signere senere, så jeg har ikke signert noenting. Fikk også en mail med link for signering. Nå lurer jeg på hvordan jeg går frem for å komme meg ut av dette? Anonymous poster hash: 8ec66...f6c Lenke til kommentar
Visum Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Om du ikke har signert, så er ikke avtalen gyldig - antar jeg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Kredittkort er som regel gratis å ha og skaffe, så det holder nok å avbestille, gjør du ikke det så vil de stadig sende deg nye brev hele tiden for å fullføre bestillingen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Det letteste er vel å bare la det være som det er. Kommer det et kort i posten, klipp det i småbiter og kast det i søpla så ingen som leter i søpla hos folk finner det og misbruker det. Endret 1. mars 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Vil du ha kortet, eller ikke? Hvis du vil ha det, er det bare å fullføre. Hvis ikke, ignorer. Hvis du får kortet, har du angrefrist i 2 uker, og kan avbestille. Får du ikke angrefristskjema, har du 3 månders angrefrist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Du er ute av det, for du var aldri inne. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hypotetisk sett kan man være bundet av en avtale allerede før signering finner sted, men jeg kan ikke se for meg at det skulle være saken her. Du kan bare ignorere saken, men for å slippe purringer bør du kontakte selskapet og informere om at du vil avbryte prosessen slik at de får ryddet opp i sine systemer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå