Gå til innhold

TU Media selger Gamer.no til Harald Strømme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, Tek.no har jo ennå ikke klart å finne en arvtaker til Diskusjon.no, så sånn sett burde det være håp for at diskusjonsforumet overlever.

Ellers enig i at Gamer.no kanskje ikke er kjernevirksomheten til TU Media. Men det var en del av "kjernen" i de gode gamle hw.no-tider. Nå merker jeg at nostalgien kommer krypende, så jeg må passe meg å ikke være usaklig kritisk – men jeg er usikker på om det er noen god strategi å selge unna først Tek.no og nå Gamer.no. Hva er det meningen at TU Media skal være i fremtiden? Kun TU.no? (Hvorfor kjøpte de i så fall opp alle disse ulike portalene i sin tid – kun for å legge de ned [akam, amobil, ...]?)

Hva gjelder diskusjonsplattformen, så er det trist at denne ikke har fått mer kjærlighet. De fleste nettsider i Norge har majoritet av besøk fra mobile enheter. Vi bruker rett og slett mobilen mye mye mer enn desktop. Personlig synes jeg ikke at Diskusjon.no fungerer tilfredsstillende på mobil, her må det gjøres en liten jobb! (Men jeg er veldig, veldig glad for at dere ikke bruker Facebook Comments, Disqus, eller lignende!)

• Liker 6
Lenke til kommentar

Er det e-sport-delen som blir flytta eller heile Gamer? Forsvinn Gamer frå TU og diskusjon.no?

Hele Gamer.no er med i salget. Så vidt jeg vet er det ikke lagt en plan for hva som skjer med Diskusjon.no-knytningene ennå.

Tja, diskusjon-lenken fra Gamer-artikler har jo ikke funket skikkelig på noen dager nå.

Dette må vi finne ut av. Kan du gi meg et eksempel? Lenking fra artikler fungerer for meg – både fra Gamer til artikkel og fra artikkel til Gamer.

Lenke til kommentar

Veldig spesielt å lese at e-sport ikke er en naturlig av TU ja, snakk om å ta vare på en legacy.. Ikke alt var bedre før, men shit det er lov å savne Hardware.no.

Arodem, vi regner med at du gjør en innsats for å beholde tilstedeværelsen på diskusjon ;) Selv om dere får mye kjeft.

Men er naturlig å tenke at ny eier vil over på en totalplattform for gaming og e-sport.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden dere (TU Media) har ribbet dere selv, håper jeg dere ihvertfall gjennoppliver akam.no og hardware.no. Kjedelig lite kamerastoff om dagen, så de fleste norske lesere må ty til dpreview og lignende.

Har allerede flagget ut titting som var fra HW.no i sin tid, de som har tatt over fakkelen er faktisk Gamers Nexus, og de gjør mye sprøtt også som vi kunne forventet om Overklokking.no var i live den dag idag.

Egentlig burde de kallt seg Hardware Nexus, men siden det er lite gaming innhold :p

Lenke til kommentar

Siden dere (TU Media) har ribbet dere selv, håper jeg dere ihvertfall gjennoppliver akam.no og hardware.no. Kjedelig lite kamerastoff om dagen, så de fleste norske lesere må ty til dpreview og lignende.

Det tviler jeg veldig sterkt på at de gjør. Dessverre. Men om de gjør det likevel, får de en søknad fra meg, på øyeblikket.

Lenke til kommentar

Er det e-sport-delen som blir flytta eller heile Gamer? Forsvinn Gamer frå TU og diskusjon.no?

Hele Gamer.no er med i salget. Så vidt jeg vet er det ikke lagt en plan for hva som skjer med Diskusjon.no-knytningene ennå.

Tja, diskusjon-lenken fra Gamer-artikler har jo ikke funket skikkelig på noen dager nå.

Dette må vi finne ut av. Kan du gi meg et eksempel? Lenking fra artikler fungerer for meg – både fra Gamer til artikkel og fra artikkel til Gamer.

Tja, ta artikkelen som denne tråden hører til, for eksempel. Den blir for meg stående slik:

post-29613-0-03236600-1519938680.jpg

post-29613-0-03236600-1519938680_thumb.jpg

Det gjelder både på hjemmemaskinen min, og på jobb.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Tja, ta artikkelen som denne tråden hører til, for eksempel. Den blir for meg stående slik:

post-29613-0-03236600-1519938680_thumb.jpg

Takk. Skal be utviklerne ta en titt.

Lenke til kommentar

attachicon.gifCapture.JPG

Jeg vil tippe det er ett nettlesertillegg som blokkerer innholdet fra Diskusjon.no i å bli lastet inn for deg. Kunne du forsøkt å skru av ett og ett nettlesertillegg til du finner synderen?

Evt. er jeg interessert i å få vite hvilken nettleser du bruker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe det er ett nettlesertillegg som blokkerer innholdet fra Diskusjon.no i å bli lastet inn for deg. Kunne du forsøkt å skru av ett og ett nettlesertillegg til du finner synderen?

Dette gjelder som sagt to maskiner, en hjemme og en på jobb. Hjemme bruker jeg Firefox, på jobb går det i Chrome.

Lenke til kommentar

Dette gjelder som sagt to maskiner, en hjemme og en på jobb. Hjemme bruker jeg Firefox, på jobb går det i Chrome.

Det samme har skjedd med meg før. Det var enten adblockeren eller en anti-tracking addon i nettleseren som var skylden. Har siden byttet fra Ablock Plus til Ublock Origin, og har ikke hatt problemet siden. Bruker heller ingen anti-tracking for øyeblikket.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...