JZA Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ubekreftet 22.12.2003 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba! Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300... Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba! Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300... har du prøvd denne mobilen c_u_m8? prøvd den over lengre tid? kan ikke forstå hvordan det er mulig å anbefale denne telefonen.. Endret 12. desember 2003 av arehei Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba! Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300... har du prøvd denne mobilen c_u_m8? prøvd den over lengre tid? kan ikke forstå hvordan det er mulig å anbefale denne telefonen.. Har prøvd den i over lengre tid. Ikke direkte min favorittelefon, men når han vil ha MP3, men ikke symbian, så er 3300 et godt valg... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hehe,- du sier symbian ikke er viktig! vent til du har prøvd det, du blir rakst overbevist" Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 MPX: Ubekreftet 05.01.2004 Skulle ikke den før Jul da? Jeg som gledet meg og sånt! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 kommer vell i noen butikker (= Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba! Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300... Hvis symbian ikke er viktig og du vil ha MP3, kjøp deg en MP3-spiller... Lenke til kommentar
JZA Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba! Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300... Hvis symbian ikke er viktig og du vil ha MP3, kjøp deg en MP3-spiller... dyrt med både ipod og mp3-spiller, lite praktisk også. tenkte å slå to fluer i en smekk! Lenke til kommentar
JZA Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 hehe,- du sier symbian ikke er viktig! vent til du har prøvd det, du blir rakst overbevist" tviler på at symbian er en ting man er avhengig av, ikke fargeskjerm heller. klarer man ikke gå tilbake vil vanlig mobil, etter å ha hatt en med symbian ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har prøvd den i over lengre tid. Ikke direkte min favorittelefon, men når han vil ha MP3, men ikke symbian, så er 3300 et godt valg... ville anbefalt siemens sl45i mye mer, den har dessverre ikke fargeskjerm, men det er omtrent det den ikke har.. (kan selvfølgelig ikke måle seg med symbian telefoner osv) den er mye mindre enn 3300, mye mindre bugs, mye lettere, MYE bedre tasteoppsett, kan lage meny selv, den har hotswap mmc (kjekt å ha på mp3 spiller), og man får den for ca tusen brukt (om ikke mindre) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hehe,- du sier symbian ikke er viktig! vent til du har prøvd det, du blir rakst overbevist" tviler på at symbian er en ting man er avhengig av, ikke fargeskjerm heller. klarer man ikke gå tilbake vil vanlig mobil, etter å ha hatt en med symbian ? Med Symbian mobil blir du hekta. Greier rett og slett ikke venne meg til "vanlige" telefoner. Er du en nerd, som meg, så skaffer du deg Symbian. Du må også være litt datakyndig for å utnytte en symbian mobil sitt potensiale... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er ett stort potensial i symbian! man kan for eksempel legge inn programmer som gjør de tingenne man manlger på en vanlig tlf Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det står test av sx1 på dinside, så da må jo den snart komme! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vil ikke ambefale 3300. litt for stor og klompete. vis du prøver symbian blir du fort oveerbevist! det ble jeg vertfall noen som vet hvorti sx1 kommer?? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ubekreftet 22,12,03 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vil ikke ambefale 3300.litt for stor og klompete. vis du prøver symbian blir du fort oveerbevist! det ble jeg vertfall noen som vet hvorti sx1 kommer?? Den er faktisk ikke så stor. N-gage er større. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er ett stort potensial i symbian! Helt klart. Og i kombinasjon med Series60 vil denne plattformen dominere mobilene iløpet av kort tid Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 men litttilbake til topic, noen som vet om noen steder som har fått inn eller får inn sx1 i nærmeste f remtid? har veldig lyst å prøve den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå