karekbo Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Jeg har kjøpt en brukt HP Pavilion w19, strømforsyning fulgte ikke med. Jeg har en strømforsyning som passer, 12V, 5 A. På skjermen er intet opplyst om strømpolaritet. Har polaritet ingen betydning i PC skjermer? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 I følge bilder på nettet er + i senter. Kobler du feil ødelegger du nokk skjermen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Det meste av utstyr av middels kvalitet og opp har beskyttelse mot feil polaritet. Ofte med sperrediode eller sikring og diode i sperreretning paralellt med strøminntaket. Lenke til kommentar
karekbo Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Takk for svar. Jeg har søkt på nettet uten å finne sikre opplysninger. Hvor fant du dette Maxopp? Selv om skjermen ikke blir ødelagt, vil jeg nødig sprenge sikringen, men helst kople riktig Litt irriterende at polaritet ikke opplyses hvis det betyr noe Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Jeg ser strømforsyningene man får til den på eBay har center positve. Endret 1. mars 2018 av sedsberg Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 https://www.ebay.com/itm/12V-5A-AC-Adapter-Charger-for-HP-W19-HSTND-2151-A-LCD-Monitor-Power-Supply-Cord-/291686935954 Du ser det på bildene. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Det er godt design å kjøre pluss i senter. Det jeg har testet av HP-utstyr har hatt + i senter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå