AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hei. Her har det dukket opp noe i det siste. Neglene har plutselig begynt å bli blå/grå. Noen som har vært borti lignende? Og hvis, er dette noe som forsvinner av seg selv? Bildet ble kanskje litt stort og litt utydelig. Stripene er litt mørkere enn hva som vises på bildet. Anonymous poster hash: 69490...21c Anonymous poster hash: 69490...21c Anonymous poster hash: 69490...21c Lenke til kommentar
MarcusDank Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Fant en nettside som forklarer hvordan ulike helseproblemer kan påvirke fargen på negler. https://www.disabled-world.com/health/dermatology/nails/nail-color.php Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ja enten burde du gå til legen eller bytte kosthold. Dårlige negler og hår er også ett tegn på at du ikke får i deg riktig næring. Hvordan er håret ditt TS? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Avfarging fra hansker. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Ja enten burde du gå til legen eller bytte kosthold. Dårlige negler og hår er også ett tegn på at du ikke får i deg riktig næring. Hvordan er håret ditt TS? Ja, regner med det har noe med kostholdet å gjøre. Forsøker å gjøre litt endringer på det så får en se hva resultatet blir. Håret mitt er kort uten at jeg kan utdype det noe særlig mer Anonymous poster hash: 69490...21c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Avfarging fra hansker. Trodde selv første gang jeg la merke til dette at det var avfarging av noe slag, men det var nok ikke det. Anonymous poster hash: 69490...21c Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Jeg vil sterkt anbefale deg å ta en tur til legen. Forandringer av negler bør alltid undersøkes av en lege, det kan være symptom på veldig mange ulike ting. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Jeg vil sterkt anbefale deg å ta en tur til legen. Forandringer av negler bør alltid undersøkes av en lege, det kan være symptom på veldig mange ulike ting. Tror selv at det kan ha noe med oksygenopptaket å gjøre kanskje. Beste ville selvfølgelig vært en legevisitt. Anonymous poster hash: 69490...21c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Tror selv at det kan ha noe med oksygenopptaket å gjøre kanskje. Beste ville selvfølgelig vært en legevisitt. Anonymous poster hash: 69490...21c Hvis det er din gjetning ville jeg nok overlatt medisinske vurderinger til legen, var jeg deg. Herrejemini, at det går an… Anonymous poster hash: 19424...1b6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Tror selv at det kan ha noe med oksygenopptaket å gjøre kanskje. Beste ville selvfølgelig vært en legevisitt. Anonymous poster hash: 69490...21c Herrejemini, at det går an… Anonymous poster hash: 19424...1b6 Det går an. Ting har sine årsaker vet du... Anonymous poster hash: 69490...21c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Uten å være 100% sikker, vil jeg tro at kosthold, og andre faktorer som påvirker fargen i neglen mens den dannes, gir striper på tvers av neglen. Du kan f.eks få striper på tvers om du har vært virkelig syk. På langs er nok heller hansker, dongeri, neglelakk, maling, møkk ellet noe annet fargestoff du ikke har fått vasket bra nok. Anonymous poster hash: aa1d5...366 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Det kan som du skjønner være både avfarging fra noe, tegn på mangler i kostholdet, eller mer alvorlige sykdommer. Kroppen vår har fantastiske måter for å fortelle oss at noe er galt. Jeg ville tatt en tur til legen. Det er viktig å snappe det opp tidlig dersom dette skulle være noe mer alvorlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå