rofl2 Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) ER det noen her som benytter MusicMatc, eller andre MP3-avspillingsprogrammer? Jeg har i mange år hatt mange mp3-filer på min pc, og har spilt mye. Det er en maskin som bere benyttes til dette, altså som en automatisk jukebox. Programmet Musicmatch Jukebox har vært fint til dette, med organisering og avspillimg av biblioteket. Det har hatt mye funksjonalitet og jeg har ikke savnet noe. Men det ser for meg ut som at det skjer saker og ting med Internet for tiden. Jeg har stort sett jobbet med problemene siden tidlig i dag. Jeg har benyttet en maskin med XP som OS, og det har aldri vært noe problem. Jeg vet ikke hva galt jeg har gjort, men de er noe i det at man ikke bør røre noe som funker. I går var alt bra, i dag er det så og si ikke noe som virker. Jeg forsøker nå å benytte MediaMoneky til avspilling, men finner det vanskelig å finne en praktisk måte å benytte den på. Men hva så med Windows Media Player? Tja,den kan jo spille, men hva med organisering og spillelister? Noen som bruker den og er fornøyd? Jeg skjønner ikke hvorfor ikke MusicMatch lenger vil la seg installer og fungere. Jeg gjør som jeg alltid har gjort, men det stopper opp. Jeg fikk opp en versjon nettopp, den hadde til og med biblioteket med seg, men jeg klarte ikk få den til å spille. Aner ikke hvorfor.. Windows 10 skal visstnok støtte Musicmatch, men jeg har ikke fått prøvet det ennå. Det ble mange ord, men jeg håper å finne andre som holder på med lignende ting her. Endret 1. mars 2018 av rofl2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Prøver du å bruke XP nå? Mange programmer har sluttet å støtte XP og vil muligens ikke fungere ettersom de oppdaterer seg selv. Det andre er jo sikkerhetsproblematikken ved bruk av XP. Nå kjenner jeg ikke til noen som faktisk har gjort en realistisk sjekk på hvor lenge XP kan "overleve" på dagens internett før den får malware, men det slår meg som overveldende sansynlig at det er dette som har sjedd med XP-installasjonen din. Btw: Har brukt noe tid på å lære det mest grunnleggende med Linux, og det er absolutt å foretrekke over en gammel XP installasjon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå