AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hei, for 1-2 uker siden fikk jeg gulaktig utflod fra penishodet som ligner litt på snørr. Det lukter litt, men ingen kløe eller svie ved vannlating. Det gikk bort, også plutselig dukket det opp igjen i dag. Noen som vet hva det kan være? Sjekket meg for klamydia og syfilis. Anonymous poster hash: d225d...13f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Hvor gammel er du? TS: 25 Anonymous poster hash: d225d...13f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Gå til lege og sjekk deg. Det kan være gonore eller klamydia som gir slik utflod. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Gonore..... Legesjekk, intet annet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 TS:Skal sjekke meg gonoré, er tross alt det eneste jeg ikke har sjekket meg for tror jeg. Jeg har litt panikk for at jeg har hatt dette lenge, men symptomene har bare vart noen uker. Nå som jeg har lest meg opp på symptomene så er jeg nesten helt sikker på at det er det jeg har. Og det å si det til tidligere partnere under 6 måneder da... Uff. Anonymous poster hash: d225d...13f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå