Gå til innhold

SanDisk lanserer verdens raskeste microSD-kort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut, men den gamle MicroSDXC Ultra serien deres har jeg hatt flere av fra 64-200gb og den skuffer stort på hastighet. Etter en viss tids bruk har den begynt å henge på store overføringer også. Håper de har lavere feilrate og høyere _faktisk_ hastighet nå.

Lenke til kommentar

Høres bra ut, men den gamle MicroSDXC Ultra serien deres har jeg hatt flere av fra 64-200gb og den skuffer stort på hastighet.
Etter en viss tids bruk har den begynt å henge på store overføringer også.
Håper de har lavere feilrate og høyere _faktisk_ hastighet nå.

- I dems forsvar...
Etter det jeg har sett så påpeker dem det der med hastighet på produktene sine.

Se etter "Disclosures" neste gang du er innom website'en dems for å lese om et eller flere produkt.
Det står nesten helt nederst på en produktside.

Endret av BizzyX78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Sist gang jeg betalte 2500 kroner for et minnekort, hadde det plass til 512 MB. Verdens går heldigvis fremover.

Lenke til kommentar

Artig at microsd faktisk har passert selv en standard mekanisk disk i skrivehastighet.

Er nok redd for at SD blekner så snart det ikke dreier seg om sekvensiell skriving/lesing.

Dette minnekortet har A2-klassifisering, som betyr at kortet har langt høyere IOPS enn ordinære SD-kort. Jeg blir overrasket dersom dette kortet ikke klarer langt bedre 4k random read/write enn en snurredisk.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Artig at microsd faktisk har passert selv en standard mekanisk disk i skrivehastighet.

Er nok redd for at SD blekner så snart det ikke dreier seg om sekvensiell skriving/lesing.

Dette minnekortet har A2-klassifisering, som betyr at kortet har langt høyere IOPS enn ordinære SD-kort. Jeg blir overrasket dersom dette kortet ikke klarer langt bedre 4k random read/write enn en snurredisk.

Ok, det lover ihvertfall bra sammenliknet med tidligere Sandisk kort. 

Lenke til kommentar

Høres bra ut, men den gamle MicroSDXC Ultra serien deres har jeg hatt flere av fra 64-200gb og den skuffer stort på hastighet. Etter en viss tids bruk har den begynt å henge på store overføringer også. Håper de har lavere feilrate og høyere _faktisk_ hastighet nå.

Er ikke bare overoppheting du opplever nå da? Jeg har flere microSDXC-kort og små minnepinner med høy akapsitet som noveropphetes om jeg overfører mye i slengen til dem. 3-4 GB i slengen fungerer, men om jeg forsøker meg på 100 GB kneler overføringen før den er kommet halvveis, og kortet/minnepinnen er glovarm(t).

Lenke til kommentar

De kunne ikke laget et værre navn da en "Sandisk Extreme 400 gb micro sd V 30, 3 A2" meget fint kunne ikke funnet på noe bedre sjøl!

Nå er det ikke det som er modellnavnet heller da...

Du ramser opp (nesten) all teksten på kortet, men om du sjekker kilden så kaller de de for "400GB SanDisk Extreme® UHS-I microSDXC™"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...