Krozmar Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Det er jo fremdeles søskenbarn som gifter seg i Norge den dag i dag (godt norske og kristene mennesker), kreves en søknad for å få det godkjent.. Men langt ifra uvanlig.. Så jeg tipper det er rimelig vanlig å være tiltrukket av søskenbarnet sitt, selv om det har blit litt tabubelagt, men helt vanlig for knappe 100år siden... Heldigvis MÅ du ikke gifte deg med søskenbarnet ditt den dag.. Men da kommer vi litt over på en annen diskusjon om noen skulle si at jo det er noen som MÅ... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg hadde sex med flere stesøstere ( forskjellige tider og familier ) på et tidspunkt Er ikke akkurat kusine/fetter, Men var altfor nært til at det ble noe annet enn et knull fra tid til annen Men jeg gikk faktisk på skolen med en fra smiths venner som hadde regelmessig sex med kusina si. Men igjen det hadde halve skolen også så var sikkert ingen som så stygt på det heller. caca 10 år siden Anonymous poster hash: ca27f...9fd 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Jeg har ingen seksuelle tanker eller fantasier om noen av mine slektninger nært eller fjernt. Men igjen så klarer jeg og si om de er pene eller ikke. Jeg har blant annet 2 kusiner som er drit pene, Kjempefine kropper og veldig hyggelige. Men aldri hatt noen seksuell tilnærming eller lyst når det kommer til dem. Jeg vet at hun ene kusina mi hadde veldig lyst og gifte seg med fettern sin da hun var 7-12 år gammel fordi han er veldig kjekk, men det var vell ganske uskyldig i den alderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg