01haamar Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Jeg har valgt realfag studiespesialisering til vg2 Jeg har valgt: - R1 - Fysikk - Biologi - Toppidrett Spørsmål; Hvis jeg ikke vil ha toppidrett, må jeg velge et fag i stedet?? Eller kan jeg bare ha 3 realfag? Lenke til kommentar
01haamar Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Hmmm åja da har jeg missforstått.. trodde bare man trengte 3 realfag hvis man valgte R matte Lenke til kommentar
ukjentfenomen Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hmmm åja da har jeg missforstått.. trodde bare man trengte 3 realfag hvis man valgte R matte Du må ikke ha 3 realfag, men du må ha totalt 4 programfag der to av de er fra samme programområde. Hvis du velger R1 må du også ha tre andre programfag. Lenke til kommentar
MarcusDank Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Siden du har valgt realfag må du ha to fag som du kommer til å fordype deg i. Dvs. at du kommer til å ha disse fagene på vg. 2 og vg. 3. Hvis du er usikker på hvilke realfag du kommer til å fordype deg i er det lurt å velge flere enn to. Du vil også få ekstra realfagpoeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå