G Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Fentanyl er ikke bra. I noen butikker så har de allerede begynt med wipes har jeg hørt. Slik at du får tørket handlevognhåndtaket før du ruller vognen inn for å gjøre dine innkjøp. For dersom en bruker har brukt stoff tilsatt det svært farlige stoffet fentanyl, så kan det bli alvorlig for deg, om du f.eks. spiser noe med hendene etter å ha berørt handlevognhåndtaket. Det er ihvertfall teorien, så får man se det an litt hvor mye dette rammer uskyldige folk da. Jeg tror fentanyl ville vært brukt tilsatt narkotika tross at kryptovaluta ikke var eksisterende også jeg da. Det finnes noen svært alvorlige hendelser/skjebner blant brukere av narkotika der Bill Gates bor. Sikkert både i Washington, men også i British Columbia har jeg hørt. Er usikker på utbredelsen totalt i Nord-amerika da.. Endret 2. mars 2018 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Bank of America har også gått ut mot kryptovaluta. Så hvorfor er milliardærene og bankene plutselig så bekymret? Jo, fordi de er redd for pengemonopolet til sentralbankene og fløten som skummes ved å styre pengepolitikken for sine egne interesser istedenfor rein tilbud og etterspørsel. Selvfølgelig har krypto mer svingninger, men det er bare et problem for spekulantene som ønsker å tjene seg rike på å vedde for eller imot verdiene. Penger er makt, og de som har makta er selvfølgelig redd for å miste den. Riktig, de er redd for å miste makta over sentralisert pengeflyt. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) for noe tull. Hovedpoengen med krypto er å slippe unna bankene. Bitcoin er IKKE anonymt i det heletatt! Allt ligger i kjeden som ikke går an å manipulere. Mye mye mye mere transparent en bankoverfoeringer. Nå er jeg definitivt ikke noen ekspert på området så spør for å lære. Har myndigheter/skattevesen tilgang innsikt til din digitale lommebok/lommebøker? Hvis du fks overfører 100k i bitcoin eller lignende til meg nå, hvilke kontrollorgan i Norge vil kunne oppdage dette? Er det noe meldingsplikt fra de diverse kryptobørsene (kan jo legge på litt diverse veksling mellom ymse kryptovalutaer)? Nå er vel ikke dagens bankvesen heller helt oversiktlig med sveitsiske, karibiske, etc banker som har bidratt til hvitvasking og unndragelser (man har vel begynt å rydde opp litt der), men for meg så virker dette langt mer oversiktlig enn kryptoverden. Du kan jo skrive ut koden for en bitcoin på en papirlapp om du vil, og omsette ting slik. Så får mottaker ta støyten, dersom han/hun ikke er varsom. Ellers må du vel passe på litt hvor du får dine kryptovaluta i fra, om du vil ligge unna radaren. Det beste er kanskje å mine (grave) de selv? Endret 2. mars 2018 av G Lenke til kommentar
KryptoNord Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Kontanter er en direkte årsak til dødsfall. 1 Lenke til kommentar
roaldhansen100 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Vann har skylden i alle drukninger! Feil Du kan drukne i ditt eget spy Lenke til kommentar
TheBellows Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 for noe tull. Hovedpoengen med krypto er å slippe unna bankene. Bitcoin er IKKE anonymt i det heletatt! Allt ligger i kjeden som ikke går an å manipulere. Mye mye mye mere transparent en bankoverfoeringer. Bitcoin ja, men det finnes andre kryptovalutaer her i verden og nye blir stadig utviklet. Hovedpoenget for mange med kryptovalutaer er å skjule transaksjoner for myndighetene, for å unngå skatter og avgifter og skjule kriminell virksomhet. Selvfølgelig er myndighetene kritisk til dette når hovedmålet deres er å ha mest mulig kontroll. Kryptovalutaer er uansett ganske risky, hva om flere land begynner å innføre forbud mot slik handel, sånn som Sør Korea ser ut til å være i ferd med? Hvor mange forskjellige kryptovalutaer er det plass til her i verden, vil det ikke være ganske sannsynlig at når nyere og bedre kryptovalutaer utvikles, at de eldre utdaterte variantene svinner hen? Hva skjer da med de som har investert masse i disse valutaene, de blir jo da plutselig helt verdiløse om ingen lenger vil investere i de? Lenke til kommentar
TheBellows Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Vann har skylden i alle drukninger! Feil Du kan drukne i ditt eget spy Hmmm, vil ikke det heller kalles kvelning? Din påstand stemmer ihverfall ikke med denne definisjonen jeg fant på nhi.no: Drukning er død som følge av luftmangel etter opphold under vann. Fra en kverulant til en annen. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Det samme kan han si om penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå