Emil C. Fredhammer Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Magi i måneskinn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Ja, dette var nok en magisk kveld, det ser helt fantastisk ut. 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Flott nattbilde fra Oldervika, men du har ikke giddet å skru på nordlyset i kveld. Det kommer sikkert flere netter med nordlys snart. Er det lysene fra Tromsø vi kan se helt til venstre? mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Ja, dette var nok en magisk kveld, det ser helt fantastisk ut. Ja,det var en spesiell følelse å drikke en god kopp kaffe i det magiske månelyset den kvelden. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Flott nattbilde fra Oldervika, men du har ikke giddet å skru på nordlyset i kveld. Det kommer sikkert flere netter med nordlys snart. Er det lysene fra Tromsø vi kan se helt til venstre? mvh.Oddvar He,he Nordlyset kom akkurat om kvelden når jeg og fotovennen min hadde drukket ferdig kaffen.Han bruker fotovennen min som er for øvrig Overingeniør på Polar instituttet å planlegge godt slik. Det er ikke lysene fra Tromsø dere ser over på andre siden men lysene fra bebyggelsen i Lyngen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg