Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 viss du entern sender ei fil fra pc eller fra mobil til en 6600 mottar du den som ei melding. meldingsminne er som default satt som tlf. jeg vet at det går ann å skifte til minnekort, men dette er ikke aktuelt. så spm mitt er: finnes det en måte å kunne bestemme hvor den mottatte filen legges ? jeg har lyst å ha den på E:\mottat Lenke til kommentar
soft Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Om jeg ikke husker feil så er E: minnekortet ?? Men du vil ikke endre til minnekortet ?? ?? ?? Hmm Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Regner med at du heller mener C:\ mottatt, Errae... Eller? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Nei. jeg vil ha filene til minnekortet automatisk. sender en god del store filer som IKKE har plass til på tlfen. grunnen til at jeg ikke vil ha meldinger på minnet er at jeg bruker tlfen som en "systemdisk"... altså tlf brukes bare til adressebok, kalender, meldinger Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvordan gjorde man så dette? Å legge E:\ som default minne når man overfører ved hjelp av bt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå