Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Topp 100: Dette er Norgesmest lønnsomme IT-selskaper (Ekstra) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hvis alle som ikke er på topp 100 betaler månedsprisen deres for å få lest listen, ligger dere snart der selv. 1 Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Er dette virkelige overskudd i Norge, eller har de fleste utenlandsk baserte selskap bare 0 her, som vanlig, etter moderselskap har fått en del millioner for bruk av logo etc.? Endret 2. mars 2018 av linux-fan Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Hvis alle som ikke er på topp 100 betaler månedsprisen deres for å få lest listen, ligger dere snart der selv. Vi satte en grense på 100 selskaper for å ha mulighet til å gjøre en viss manuell kvalitetskontroll. Men vi har fått god respons på denne artikkelen, så du skal ikke se bort fra at flere selskaper blir tatt med neste gang vi publiserer en slik liste. Hilsen Erlend Lygre, journalist i digi.no Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Er dette virkelige overskudd i Norge, eller har de fleste utenlandsk baserte selskap bare 0 her, som vanlig, etter moderselskap har fått en del millioner for bruk av logo etc.? Godt spørsmål. Dette er driftsresultatet selskapene selv melder inn til Brønnøysundsregistrene i form av årsrapporter. Noen sluser ut verdier til selskaper i utlandet, andre fører regnskap og registrerer all sin økonomiske aktivitet i Norge. Praksisen varierer stort og er for så vidt en av svakhetene med dataen vi henter i Brønnøysyndsregistrene. For å få et komplett bilde må man kjenne hvert enkelte selskap. Hilsen Erlend Lygre, journalist i digi.no Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hvis alle som ikke er på topp 100 betaler månedsprisen deres for å få lest listen, ligger dere snart der selv. Vi satte en grense på 100 selskaper for å ha mulighet til å gjøre en viss manuell kvalitetskontroll. Men vi har fått god respons på denne artikkelen, så du skal ikke se bort fra at flere selskaper blir tatt med neste gang vi publiserer en slik liste. Hilsen Erlend Lygre, journalist i digi.no Det var ikke det jeg mente, 100 selskaper er sikkert nok. Men at jeg ikke er medlem, og syntes det var irriterende at jeg ikke fikk sett listen, og syntes månedsprisen var litt høy bare for å få lest den artikkelen. (Jada, det er flere ekstra-artikler. ) Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Hvis alle som ikke er på topp 100 betaler månedsprisen deres for å få lest listen, ligger dere snart der selv. Vi satte en grense på 100 selskaper for å ha mulighet til å gjøre en viss manuell kvalitetskontroll. Men vi har fått god respons på denne artikkelen, så du skal ikke se bort fra at flere selskaper blir tatt med neste gang vi publiserer en slik liste. Hilsen Erlend Lygre, journalist i digi.no Det var ikke det jeg mente, 100 selskaper er sikkert nok. Men at jeg ikke er medlem, og syntes det var irriterende at jeg ikke fikk sett listen, og syntes månedsprisen var litt høy bare for å få lest den artikkelen. (Jada, det er flere ekstra-artikler. ) Høres irriterende ut. Du har min fulle og hele sympati Endret 2. mars 2018 av Erlend Tangeraas Lygre Lenke til kommentar
Zyark Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Synes dere kunne inkludere kategorien; 62.020 Konsulentvirksomhet tilknyttet informasjonsteknologi Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Synes dere kunne inkludere kategorien; 62.020 Konsulentvirksomhet tilknyttet informasjonsteknologi Denne skal være inkludert. Er det noe du mener mangler fra listen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå