VRK18 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Dere som holder på med ski og andre vinteridretter, hvordan har dere problemer med at telefonen lader seg ut mens dere er ute? Hvordan beskytter dere mobilen mot kulde? Må man rett og slett la den ligge igjen hjemme eller i bilen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Har ingen problemer med dette og har den på innerlomma, men mulig jeg er ekstra heit Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 Har ingen problemer med dette og har den på innerlomma, men mulig jeg er ekstra heit Beskytter du den mot fukt også? https://www.ags.no/beskytte-mobilen-mot-kulde/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Nope, men kan ha den i sekken eller rundt armen. Tenker ikke så mye over at den kan ta skade... men det har hendt jeg har tatt en gammel telefon for anledningen (feks. ved vannscooterkjøring og slike ting)Nå skal det sies at jeg ikke gidder kjøpe flaggskipene av noen telefoner lenger da de går føyken stadig vekk. Synes budsjettmobiler er helt ålreit og begynner heller ikke å grine når jeg slipper de i parketten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå