borgej Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Hei Jeg har en 55" LM620T-ZE LED-LCD TV som plutselig har fått en merkelig skygge nederst på skjermen. Jeg ringte min gode venn som har solgt TV i mange år. Ikke engang han hadde vært borti samme problematikken. Så jeg håper noen her har noen kloke svar. TVen er kjøpt på Ekspert for noen år siden, og jeg tror muligens den har bikka 5-års grensa. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Noe er veldig galt her; ser ut som kantbelysningen har kommet litt ut av posisjon (eller noe har kommet ut av posisjon og dekker kantbelysningen med 2 hår). Prøv på å klage til butikken; det kan være de er fleksible - er det over 5 år og de ikke ønsker å ta i det så er det bare å leve med feilen (noe jeg ikke kunne gjort); eller kaste TV og kjøpe nytt (helst i motsatt rekkefølge). Edit: Kan være så enkelt at panelet begynner å separere seg i bunnen. Det var så mange tilfeldigheter med feilen at jeg ikke tror dette er annet enn panelfeil Endret 28. februar 2018 av TGB Lenke til kommentar
borgej Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Hei Takk for svar. Nå har det seg slik at jeg fant kvitteringen i går og den har ennå 3 mnd igjen av reklamasjonsrett! Så jeg gikk rett inn på LG sine hjemmesider og registrerte feilen. Det skulle vise seg at denne modellen var berettiget for "hjemmereparasjon". Så reparatør er bestillt. Blir spennende å høre hva som må gjøres her. =) -Børge Noe er veldig galt her; ser ut som kantbelysningen har kommet litt ut av posisjon (eller noe har kommet ut av posisjon og dekker kantbelysningen med 2 hår). Prøv på å klage til butikken; det kan være de er fleksible - er det over 5 år og de ikke ønsker å ta i det så er det bare å leve med feilen (noe jeg ikke kunne gjort); eller kaste TV og kjøpe nytt (helst i motsatt rekkefølge). Edit: Kan være så enkelt at panelet begynner å separere seg i bunnen. Det var så mange tilfeldigheter med feilen at jeg ikke tror dette er annet enn panelfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå