PolitiRapper Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 http://oi63.tinypic.com/5w9nnl.jpg jeg er rapper og trenger uten bakrunn..png pls! 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Mitt kritiske spørsmål: Kunne godt gjort det, ikke noe tidkrevende - men hvilken garanti skulle en "god samaritan" ha for å gjøre en hederlig gjerning? Hvordan skulle jeg kunne vite sikkert at du (her: din brukerprofil med kun 2 innlegg så langt) ikke har til hensikt å missbruke ansiktsbildet av personen på bildet? 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Det var da et elendig bilde du ville bruke som utgangspunkt også da! Men nei, jeg gjør ikke gratisarbeid for folk jeg ikke kjenner. 2 Lenke til kommentar
PolitiRapper Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 ok ellers takk uansett for svar Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Bildet er for uklart til at man klarer å fjerne bakgrunnen på en pen måte. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Mitt kritiske spørsmål: Kunne godt gjort det, ikke noe tidkrevende - men hvilken garanti skulle en "god samaritan" ha for å gjøre en hederlig gjerning? Hvordan skulle jeg kunne vite sikkert at du (her: din brukerprofil med kun 2 innlegg så langt) ikke har til hensikt å missbruke ansiktsbildet av personen på bildet? Så utrolig bortkastet at du ikke dro et ordspill om at du ikke kunne vite at han ikke hadde "rappet" bildet et sted. 2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Mitt kritiske spørsmål: Kunne godt gjort det, ikke noe tidkrevende - men hvilken garanti skulle en "god samaritan" ha for å gjøre en hederlig gjerning? Hvordan skulle jeg kunne vite sikkert at du (her: din brukerprofil med kun 2 innlegg så langt) ikke har til hensikt å missbruke ansiktsbildet av personen på bildet? Så utrolig bortkastet at du ikke dro et ordspill om at du ikke kunne vite at han ikke hadde "rappet" bildet et sted. haha - alltid lett å være etterpåklok Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Ikke alle er like rappe i kjeften. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå