01haamar Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) *slettet* Endret 28. februar 2018 av 01haamar Lenke til kommentar
01haamar Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 Ok må faktisk innrømme i ettertid at jeg ser veeeeldig mange feil hahah, men likevell kan dere godt komme med eksempel... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Måtte stoppe å lese halvveis da det ga meg hodepine å lese, så en 3er virker som en høy karakter for dette Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Vil si det er generelt dårlig språk (ikke for å være kjip). Du skriver også veldig muntlig, det er som å lese et manus til en fremvisning. Anbefaler deg å lese mer engelske tekster. Feks bøker, eller artikler på BBC o.l. Mye å lære på BBC, de skriver veldig godt. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Måtte stoppe å lese halvveis da det ga meg hodepine å lese, så en 3er virker som en høy karakter for dette Tullprat. Jeg har sett langt dårligere tekster enn dette som har fått karakter 3. I mine øyne virker en treer rimelig, da det er fullt mulig å forstå teksten. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Måtte stoppe å lese halvveis da det ga meg hodepine å lese, så en 3er virker som en høy karakter for dette Tullprat. Jeg har sett langt dårligere tekster enn dette som har fått karakter 3. I mine øyne virker en treer rimelig, da det er fullt mulig å forstå teksten. Stor forskjell på lærere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg