Øystein.F. Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Denne månaden blir det fullt av fanatiske rotter på bøljan blå.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mars Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Må nok gi Warhammer Vermintide 2 et forsøk. Sett litt klipp av det på Youtube å det ser ut som et knall bra spill. Sea of Thieves er jeg enda litt usikker på. Pen grafikk å sikkert morro i noen timer, men frykter at det blir litt repeterende i lengden. Nå har jeg bare sett Alpha/Beta versjonen, så det kan jo være at det blir mere innhold ved release. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Etter flere utsettelser skal det bli kos å endelig få spille Ni No Kuni II. Elsket det første spillet og dette ser rålekkert ut. Er også spent på Ghost of a Tale, som forlater EA om noen uker. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Enda en rolig måned, og godt er det. Men ser frem til A Way Out, og for så vidt Ni No Kuni 2. Må bare spille eneren først så det blir nok ikke kjøpt enda. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 "... er det endeleg tid for noko heilt nytt frå det legendariske spelstudioet Rare." For å pirke litt er dagens Rare kun Rare i navnet. Så godt som samtlige fra "legendariske Rare" sluttet for mange år siden. Ser også at Kirby mangler på listen? Det er kanskje ikke det mest spennende spillet, men han burde da absolutt få plass på en liste? Men forrige liste "glemte" jo Bayonetta 1+2 også, og spill til 3DS har glimret med sitt fravær i årevis. I tillegg har vi joet nytt Scribblenauts og Attack On Ttitan 2, begge i mars. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 "... er det endeleg tid for noko heilt nytt frå det legendariske spelstudioet Rare." For å pirke litt er dagens Rare kun Rare i navnet. Så godt som samtlige fra "legendariske Rare" sluttet for mange år siden. Ser også at Kirby mangler på listen? Det er kanskje ikke det mest spennende spillet, men han burde da absolutt få plass på en liste? Men forrige liste "glemte" jo Bayonetta 1+2 også, og spill til 3DS har glimret med sitt fravær i årevis. I tillegg har vi joet nytt Scribblenauts og Attack On Ttitan 2, begge i mars. Godt poeng, Rare er ikke rare greiene lenger. Og ja, Gamer ser ut til å konsekvent overse Nintendo Switch. 1 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Ni No Kuni II! *sikkle* under en måned igjen! 2 Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Tam månde for meg ser jeg. Bra jeg nettopp har kjøpt Kingdom come. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Tam månde for meg ser jeg. Bra jeg nettopp har kjøpt Kingdom come. Som du sikkert kjøpte et halvt år for tidlig 2 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Dette blir dyrt.... Trenger ikke å kjøpe alt med en gang vet du. Er lovt å vente til man er ferdig med ett spill til du går over på neste. Protip; heller aldri kjøp season pass med spill. Jeg ler hver gang jeg hører folk kjøper season pass sammen med spillet. For som oftest innen den tid du får bruk for season pass har det gått ned vesentlig i pris. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Dette blir dyrt.... Trenger ikke å kjøpe alt med en gang vet du. Er lovt å vente til man er ferdig med ett spill til du går over på neste. Protip; heller aldri kjøp season pass med spill. Jeg ler hver gang jeg hører folk kjøper season pass sammen med spillet. For som oftest innen den tid du får bruk for season pass har det gått ned vesentlig i pris. Ja nei, det blir ikke kjøpt alle denne måneden. Sea of Thives får jeg "gratis" i Game Pass abonnementet mitt. Så den er i boks. Så utenom det så er det Ni No Kuni II Collectors Edition som blir kjøpt først for å sikre meg den utgaven. Hadde vel helst lyst til å spille Far Cry 5 først men det får vente litt Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Får se hva som kommer neste måned ingen av disse skal jeg ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå