YBD Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei! En venninne av mamma skal kjøpe julepresanger, hun skal kjøpe et PC-spill til sønnen sin på 8-9 år, og har bedt meg om hjelp. Det skal ikke være skytespill. Gjerne noe fantasy eller lignende, eller lære-spill... Han liker Harry Potter og sånt. Jeg har ikke peiling, er det noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Flåklypa skal vel være nokså bra og anbefalt for barn. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 The Simpsons; Hit n Run, om han har hørt om Simpsons da. Ellers kan du bare laste ned emulator til gutten, så kan han spille de gameboy/advance spillene han har lyst på på pcen o.l. Vil anbefale the Simpsons, ikke voldig, 3 års aldersgrense men btw KONGE! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Harry Potter: Rumpeldunkmesterskap eller noe slikt må jo være en vinner hvis han liker Harry Potter. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hugo - Bukkazoom Alle vet hvem vel hugo er? I dette spillet kjører han go-kart lignende biler med vennene sine. Perfekt for den alderen. Lenke til kommentar
slash Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) liker 8-9åringen fotball er fifa et alternativ. //edit: ratchet & clank er ikke et pcspill. (PS2) Endret 12. desember 2003 av slash Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 liker 8-9åringen fotball er fifa et alternativ. //edit: ratchet & clank er ikke et pcspill. (PS2) For vanskelig for en 8-9 åring. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hugo - Bukkazoom Alle vet hvem vel hugo er? I dette spillet kjører han go-kart lignende biler med vennene sine. Perfekt for den alderen. Stemmer. Bare ha en pc som tar det. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Likte doom jeg når jeg var sånn 8-9 år! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Likte doom jeg når jeg var sånn 8-9 år! Me too. Fikk det faktisk på en cd av en fyr på jobben til faren min. Tror ikke faren min helt skjønnte hva spillet gikk ut på, og takk for det! *mimre* Du kan jo kjøpe noen gamle spill til den lille poden da, kjøpte midtown madness 2 til broren og han digger det!. Det må ikke være det nyste og hoteste. Du kan jo kjøpe spill som sim city ol. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Likte doom jeg når jeg var sånn 8-9 år! Var litt anderledes på "vår tid" da. Ingen reagerte på voldelige spill. Kan ikke huske noen reagerte på at vi spillte f.eks doom når vi var "små" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå